Jump to content

Hultenius


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Nu är det så att jag skicka ett PM till Hultan angående ett namnbyte och jag fick tillbaka ett PM där han skrev att han skulle fixa det bara att jag skulle vänta en vecka innan han kunna byta och så, så efter en vecka skickade jag ett till PM som man ska göra men jag fick inge svar på det och det syntes inte att jag har bytt namn.

Jag skickade ett till PM för ett tag sen och påminde honom om att mitt namn byte aldrig vart av och jag fick inge svar på det heller.

Så nu undrar jag Hultenius har du slutat brytt dig om mig? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är upptagen med universitetet och sånt.

Dessutom, vill du själv sitta vid forumet 24/7 och ta emot PM från jobbiga medlemmar?

Nej inte skulle jag vilja göra det precis men han svarade på mitt första PM så varför inte på det andra jag skicka en vecka efter jag skicka det första.

Och föresten är det någon som tycker jag är jobbig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej inte skulle jag vilja göra det precis men han svarade på mitt första PM så varför inte på det andra jag skicka en vecka efter jag skicka det första.

Och föresten är det någon som tycker jag är jobbig?

Som sagt, han har väll mycket att göra...

Och nej, du är inte jobbig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez: skulle du egentligen vilja heta så på forumet, det var egentligen inte jag som valde namnet, jag hade skrivit in ett annat namn än BILLIG SVETS, då kommer en kompis och skriver in det och loggar in och säger inget till mig bara att han loggade in(jag gick nämligen på toa sörru) sen när jag skrev första saken så såg jag att det stog BILLIG SVETS istället för mitt andra namn så jag vill byta det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez: skulle du egentligen vilja heta så på forumet, det var egentligen inte jag som valde namnet, jag hade skrivit in ett annat namn än BILLIG SVETS, då kommer en kompis och skriver in det och loggar in och säger inget till mig bara att han loggade in(jag gick nämligen på toa sörru) sen när jag skrev första saken så såg jag att det stog BILLIG SVETS istället för mitt andra namn så jag vill byta det.

Skyst polare, haha. =)

Aja, gl med att byta då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez: skulle du egentligen vilja heta så på forumet, det var egentligen inte jag som valde namnet, jag hade skrivit in ett annat namn än BILLIG SVETS, då kommer en kompis och skriver in det och loggar in och säger inget till mig bara att han loggade in(jag gick nämligen på toa sörru) sen när jag skrev första saken så såg jag att det stog BILLIG SVETS istället för mitt andra namn så jag vill byta det.

Varför skapade du inte ett nytt konto direkt då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...