Jump to content

Spooky storys. Last one.


VickeX
 Share

Recommended Posts

Du har väl ingen anledning till att bli upprörd?

En fråga till bara, varför skulle denna topic förstöra din?

;)

Whatever!

Jag kännde mig desperat. sitter isolerad i en källare....den ända vän jag har är min tomma champis 1.5 L dryck :'(

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det känns som om det bor spöken på toaletterna i huset jag bor i. Jag var på toaletten en gång och tänkte för skojs skull att när jag räknat till 10 så visar sig spöket/spökena. Så jag slöt ögonen och räknade till 10. Då kändes det som om något konstigt svepte rakt igenom mig, som en spöke eller liknande... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det känns som om det bor spöken på toaletterna i huset jag bor i. Jag var på toaletten en gång och tänkte för skojs skull att när jag räknat till 10 så visar sig spöket/spökena. Så jag slöt ögonen och räknade till 10. Då kändes det som om något konstigt svepte rakt igenom mig, som en spöke eller liknande... ^_^

Känslan av att nån åker "in" i mig, har jag känt flera gånger. Och nej, det är inte det ni tänker på era perversa jävlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min musiklärare skulle gå in i tvättrummet i sitt hyreshus en kväll. då blev han, tillsynes utan orsak, skiträdd och vågade inte under några omständigheter gå in i det där tvättrummet. han berättade detta för sin granne som förtäljde att en tjej några år tidigare hade hängt sig i tvättrummet. till saken hör att någon samma kväll (som min musiklärare blev rädd) bröt sig in i tvättrummet, men de hade inte tagit sig vidare in i huset, däremot hade de lämnat sina inbrottsverktyg, ungefär som om de hade vänt sig om och sprungit. spooky ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AArrrgh, era små jävlar! nu blir jag ju rädd! Har varit med om flera liknande saker som ni har berättat om!

Känslan av att nån stirrar in i en mitt i natten när man ska försöka sova händer mig ofta! Det är den värsta saken jag kan vara med om när jag försöker sova! Man vågar inte blunda!

Känsla av att någon står utanför fönstret och stirrar in, känslan av att någon ligger i din säng bredvid dig och bara kollar....

En gång har jag varit med om en mardröm jag inte kunde ta mig ur, jag låg och skrek, utan att få fram något ljud! jag visste att jag drömde, men jag var så trött att jag inte kunde röra mig, det var det värsta jagvarit med om! det är vidrigt!

har även varit med om drömmar där mina kompisar kommer in i m,itt rum och slår sönder mina händer med en hammare,... Jag kände smrtan... Det var läskigt! Att man kan drömma smärta menar jag...vidrigt!

förlåt för att det blev så långt,m blev lite upphetsad närjag kom halvvägs... hehe! det är också därför det är så många stavfel! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det "händer" skitläskiga grejer på natten, som jag bara inbillar mig... Folk som står bakom dörren, utanför fönstret... Oförklarliga ljud... Det är skitjobbigt...

Jag vet! Min katt brukar attackera mig mitt i natten utan anledning... det är läskigt!

otroligt att hon orkar hoppa upp i sängen överhuvud taget faktiskt1 Hon är så jäkla lat o fet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak hände mig för nån månad sen..

Jag satt och såg på Spökbilder, från nån länk jag hittat i topicen "Ghosts".

Klockan var väl runt 12-01, och det var kolsvart i mitt rum.

Alla hade gått och lagt sig.. Så när jag kollade på bilderna så hörde jag

att något kom gående bakom mig. Sen började det göra nått konstigt läte!

Jag vände mig snabbt och där satt min katt! :(^_^

Jag dog fan! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känslan av att nån åker "in" i mig, har jag känt flera gånger. Och nej, det är inte det ni tänker på era perversa jävlar.

Tupacs själ eller? Förlåt jag kunde inte låta bli men jag kom och tänka på dig när jag spelade CSS och det var en som hette "Tupac's soul = In me" Förlåt :">

Men jag ve titn evad jag ska skriva... Men jag hatar att sova om jag lägger mig sent och jag typ läst och sedan när jag försökt somna ett tag så går det inte... Då börjar jag tänka på olika saker och då blir jag lite rädd/ledsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...