Jump to content

Zelda 2005


Blues
 Share

Recommended Posts

Ja där blev man ju lagom aberkåt! Jag vill ha det där spelet NU!

Edit:

Glodde några gånger till. Så nu har jag lite att klaga på. Link ser lite för mesig ut. Typ hans ben eller nåt. Vattnet i början ser för rent ut. Hästen ser lite mesig ut. O så ser resten lite för bra ut för att vara sant. :\

Men jag är ändå jävulskt kåt. :F

Redigerad av Urkas
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är länge sedan jag var riktigt kär i ett spel. Det var väl Final Fantasy 8 eller något sådant senast... GTA: SA var ett underbart spel, men helt enkelt inte ett sådant som man blir förälskad i. Mer som ett ragg. Medan Ocarina of Time, Majora's Mask, FFVII, FFVIII och Grim Fandango är spel man tar till sitt hjärta och aldrig låter försvinna där ifrån.

Wind Waker var ett pinsamt stolpskott, men det här KAN INTE bli det... Åhhh, jag trånar så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja där blev man ju lagom aberkåt! Jag vill ha det där spelet NU!

Edit:

Glodde några gånger till. Så nu har jag lite att klaga på. Link ser lite för mesig ut. Typ hans ben eller nåt. Vattnet i början ser för rent ut. Hästen ser lite mesig ut. O så ser resten lite för bra ut för att vara sant. :\

Men jag är ändå jävulskt kåt. :F

Det är så hjälten ska se ut... (w00t)

PowerMan: Ja. det är en goron... men jag tror det bara är en slags träning som med Orca i The Legend of Zelda: The Wind Waker... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Varför har någon ritat tre röda rektanglar på månen, Jo antagligen för att man ska se något annorlunda där, MEN VAD??? :blink:>_<

the-legend-of-zelda-gcn-20050317063144229_416875_0.jpg

Detta är en av anledningarna att jag trog upp denna tråd. En annan är att det finns ont om nyheter om spelet, så jag undrar om ni har sett något nytt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har någon ritat tre röda rektanglar på månen, Jo antagligen för att man ska se något annorlunda där, MEN VAD??? :blink:>_<

the-legend-of-zelda-gcn-20050317063144229_416875_0.jpg

Detta är en av anledningarna att jag trog upp denna tråd. En annan är att det finns ont om nyheter om spelet, så jag undrar om ni har sett något nytt :)

Ser ut som två ögon och en mun :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har någon ritat tre röda rektanglar på månen, Jo antagligen för att man ska se något annorlunda där, MEN VAD??? :blink:>_<

Detta är en av anledningarna att jag trog upp denna tråd. En annan är att det finns ont om nyheter om spelet, så jag undrar om ni har sett något nytt :)

Tittar man noga ser man att det är en döskalle, en döskalle med afro,

och ett stort gap, med ett gristryne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har någon ritat tre röda rektanglar på månen, Jo antagligen för att man ska se något annorlunda där, MEN VAD??? :blink:>_<

the-legend-of-zelda-gcn-20050317063144229_416875_0.jpg

Detta är en av anledningarna att jag trog upp denna tråd. En annan är att det finns ont om nyheter om spelet, så jag undrar om ni har sett något nytt :P

Hmm, påminner mycket om månen i The Legend of Zelda: Majora's Mask... där Skull Kid hotade landet Termina med att låta månen falla ner på marken... kanske blir en slags comeback... :)

SkullKidWyna_417879_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.vilket sunkigt spel :blink:

var bättre förr..

har spelat det i 15+ år utan att tröttna på det.. synd att utvecklingen bara går bakåt hela tiden >_<

...

Fattar inte va du snackar om. Jag fick zelda i det dar samlingspaketet til GC, men har inte spelat sa hemskt mkt tid vid det, har daremot spelat igenom OOT for kanske femtonde gangen.

Jag langtar starkt efter det har spelet!

Kommer bli det basta nansin, oavsett genre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...

Fattar inte va du snackar om. Jag fick zelda i det dar samlingspaketet til GC, men har inte spelat sa hemskt mkt tid vid det, har daremot spelat igenom OOT for kanske femtonde gangen.

Jag langtar starkt efter det har spelet!

Kommer bli det basta nansin, oavsett genre!!!

Japp, bästa racingspelet någonsin!

...

Men ja, bra kommer det bli, ingen tvekan om saken.

Fast jag tycker att ^MeTaNoLiC^ är lite väl bakåtsträvande. För det är ju faktiskt ALTTP som är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...