Jump to content

Urban Exploration


aikjonas12
 Share

Recommended Posts

Haha då har man ju hållt på med sånt här utan att vet att det var just sånt här man höll på med :D

Jag har en viss förkärlek till att gå in i gamla byggnader och skumma ställen osv.

som t.ex en gång var en dörr isöndersparkad längst ner på en stor jävla lada så man kröp ju in där igenom och hitta massa skit som motorsågar osv. Eller det är inte sånt ni menar ? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man skulle väl kunna säga att ni gjort det. Även fast ordet Urban har med stad att göra.

Fast nu har jag ju sett det där programmet. Blev rätt avundsjuk på britterna. Kutade runt i en gammal kyrka o grejer. Rätt rejält tufft.

Fast det där med gubben som berättade att han hittat en död kille. Tycker killen verkar korkad. För man ska INTE göra sån där ensam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kkan ju ta och citera ett inlägg som jag har skrivit där

Jag och en annan var dit och kollade.

Huset var stort som en gnu i en bastu, massa fönster var trasiga. Men det konstiga var att vissa fönster lyste och det var maskiner igång.

Vi gick omkring på taket och kollade och hittade ett hål där det var varmt ångande vatten, på en helt annan del än där det var tänt.

Vi hittade en dörr, inifrån den så lät det som en stor ventialtionslokal, och dörren skakade som fan. Vid det tillfället hade vi en röstning om vi skulle åka hem. Åka hem vann med 2 - 0.

Vi ska dit nästa vecka och fotta lite.

Det fanns också en annan dörr som ledde in i själva fabriken, den var öppen och jag gick in, ingen var där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...