Jump to content

Recept/efterrätter


gurfi
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan inte ni ta ert jävla "Hårdrocks skrik vs. Hip hop yo ma dawg" på msn eller något annat forum? vi har fattat att ni e osamms, men ni behöver inte trycka upp det i ansiktet på oss, Nu är hela den här sidan offtopic så jag får väll ägga in ett recept här då:

"Baguette förräts tjafs grej"

1 En baguette

1 Ost (helst lagom stark)

lite kryddor,

Ta baguetten och skär den i 1-1,5 cm skivor lägg på ost och häll på krydda (Italiensk sallads krydda eller paprika pulver e bäst)

Stopa in i ugnen tills osten smällt och fått fin frg, ät medan dom är riktig varma ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ät flingor varm mjölk så jäkla gott helst choklad flingor

mm eller french toast

först behöver ni bröd skivor sen pankaks smet och så håller ni pankaks smeten på brödet och steker mm så gott!

Är inte det fattiga riddare fast med mjöl?

Det är förövrigt jävligt gott ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez + hans "thug" polare, på med plattan full värme. Hacka cortez och "thugsen" i små fina bitar.

i med en smörklick i pannan och ner med cortez och "thug" bitarna.

Stek väl! ;)

Fy fan vad kasst recept. Måste varit pixi som skrivit det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser ut som många med mig har tröttnat på pixi's och Cortez bråk som startar upp i varje topic.

Det här är en varning: Pixi, nästa gång du och Cortez bråkar kommer jag banna dig. Du har nämligen redan 4 varningar. Cortez nästa gång jag ser er bråka får du en varning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Håller me lägg av nu!!!

snälla, skriv inte så jätte mycket annat som te.x "mums det ska jag göra" eller "wow, så där gör min farmor också". det är inte förbjudet att skriva annat än recept m.m men om det blir för mycket sådant så får vi tänka om.

det är väll okej om det tillhör ämnet men när ni börjar skriva att ni ska stoppa varandra i mixern så tycker jag att det har gått för långt.

klockren Topp 3 ;) .

edit: tack funny.

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer en till efterrätt, lite enklare dock.

Marabou chockladbananrulle

ingredienser

  • bananer
  • Marabou Mjölchocklad
  • (glass)
  • ugnsfolie

Snitta bananerna i böjen. Lägg i lämpligt antal chokladbitar, efter smak och plats. Klä bananen i ugnsfolie. Värm i ugnen 5-10 minuter i 175 grader.

Sen tar du av skalet och lägger bananen brevid glassen.

Annars så kan du bara äta chocklad-bananen som den e.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...