Jump to content

Musik?


Webbstudio
 Share

Recommended Posts

Att gilla hiphop är inte fel, att gilla hårdrock är inte fel.

Vi lever i Sverige (tror iallafall att vi gör det) som är ett land med yttrandefrihet.

Vi får tycka att hiphop är gudomligt, att hiphop suger, att Göran Perssons hund är sötare än Carmen Electra.

Vi människor är inte identiska, vi tycker inte samma saker (tack).

Så låt Wenör & co gilla hårdrock och cortex & co gilla am. hiphop.

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att gilla hiphop är inte fel, att gilla hårdrock är inte fel.

Vi lever i Sverige (tror iallafall att vi gör det) som är ett land med yttrandefrihet.

Vi får tycka att hiphop är gudomligt, att hiphop suger, att Göran Perssons hund är sötare än Carmen Electra.

Vi människor är inte identiska, vi tycker inte samma saker (tack).

Så låt Wenör & co gilla hårdrock och cortex & co gilla am. hiphop.

^_^

*Hårdare Wörd än du någonsin skådat*

Vissa dagar kan jag inte släppa "Wu Tang Clan - Rules" Nästa dag kan det va Iron Maiden, Pain, Lars winnerbäck (Ok kanske inte han då), Promoe, eller Kraftwerk

all musik går att lyssna på, beror mer på melodin och texten än på vilken musik stil det är :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Hårdare Wörd än du någonsin skådat*

Vissa dagar kan jag inte släppa "Wu Tang Clan - Rules" Nästa dag kan det va Iron Maiden, Pain, Lars winnerbäck (Ok kanske inte han då), Promoe, eller Kraftwerk

all musik går att lyssna på, beror mer på melodin och texten än på vilken musik stil det är :unsure:

Ooh, Kraftwerk!

Jag tipsar om Le Tigre!

...även Count Basie And His Orcestra, trots att det är jazz, men I mean, tips oavsett musicstyle är lika viktigt som svengelska.

Usch, den var tråkig.

Tipsar om The Specials!! Visst, ska...men...

...jag är inte särskilt haj på hårdrock.

Holy Diver! Den är fin.

---------------------

Editation.

Ursäkta ovanstående inlägg, jag trodde att det var hårdrockstråden, haha. Jaja...

Editation två.

Jag kan ju alltid säga vad jag lyssnar på...funk, pop, reggae, ska, elektro, elektropop, lite hiphop, ska (specials!), Dexy's Midnight Runners (vet inte riktigt musikstilen dom kör, men...), jazz(!), lite diverse rock och allmänt skön musik så som Gino Paoli!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

West sider som blir misshandlad av en lodis till hårdrockare!

Haha! :P Det var kul...

Men trots det roliga skämtet förtjänar du att dö! :unsure:

Precis som alla andra "psyko" hårdrockare som förblöder hjärnan medan de dunkar skallen i golvet.

Hiphop är musik med känslor, rock är musik med skit text, som i första syfte handlar om att manipulera männsikor.

Hårdrock är som en finne i röven på en cykelresa! (Fruktansvärd)

Och nej, det är inte det minsta roligt. Och jag finner ingen ironi i detta! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

West sider som blir misshandlad av en lodis till hårdrockare!

Haha! :P Det var kul...

Men trots det roliga skämtet förtjänar du att dö! :unsure:

Precis som alla andra "psyko" hårdrockare som förblöder hjärnan medan de dunkar skallen i golvet.

Hiphop är musik med känslor, rock är musik med skit text, som i första syfte handlar om att manipulera männsikor.

Hårdrock är som en finne i röven på en cykelresa! (Fruktansvärd)

Och nej, det är inte det minsta roligt. Och jag finner ingen ironi i detta! ^_^

Ack och ve, det finns fortfarande fullt med idioter...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...