Jump to content

Negativt-Positivt


Sikorka
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fattar inte att alla tycker xbox är så fult?

"oooh, den är stor! va FULT!"

Hade den var 20% mindre hade alla tyckt den var skitsnygg! Personligen tyckerr jag, och alla andra jag känner att den är klart snyggare än ps2, speciellt crystal!

Håller med om att handkontrollerna är obekväma i början,men det äår ju bara för att manb vant sig vid ps2´s handkontroller!

Tycker att man inte ska yttra sig om vilken som är bäst om man bara spelat xbox hos en kompis två ggr, eller spelat det i butik!

Kan hålla med om att det är dumt att man måste köpa till en adapter för att kolla på dvd, men man får med en handkontroll för samma pris som en handkontroll kostar till ps2, vilket man nästan måste ha!

Naturligtvis får man tycka vad man vill, men har ni inget xbox ska ni inte yttra er, och haka inte upp er på storleken, det är vad man kan göra med den som är viktigast... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan hålla med om att det är dumt att man måste köpa till en adapter för att kolla på dvd, men man får med en handkontroll för samma pris som en handkontroll kostar till ps2, vilket man nästan måste ha!

Man får med 1st handkontroll, både med xBox och PS2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom ända gångerna jag spelar X-box är när min kusin har LAN ibland. Då spelar man Halo 2 och några till. Om man spelar med Controller S så känns det ganska skönt att spela. Men min gammla trofasta PS2 som jag haft ända sen 2001 har gett mig så många leenden så den har en plats i mitt hjärta. Precis bredvid NES:en och Nintendo 64:an

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Hade den var 20% mindre hade alla tyckt den var skitsnygg! Personligen tyckerr jag, och alla andra jag känner att den är klart snyggare än ps2, speciellt  crystal!

2. Kan hålla med om att det är dumt att man måste köpa till en adapter för att kolla på dvd, men man får med en handkontroll för samma pris som en handkontroll kostar till ps2, vilket man nästan måste ha!

1. Ja, vi hade tyckt att den var snyggare ifall den var 20% mindre..

Vad vill du få fram?

2. Man får med en handkontroll när man köper konsolen vilket du tydligen inte visste? ;)

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Ja, vi hade tyckt att den var snyggare ifall den var 20% mindre..

Vad vill du få fram?

2. Man får med en handkontroll när man köper konsolen vilket du tydligen inte visste? :rolleyes:

1. vad jag vill få fram är att storleken inte spelar någon roll ifall själva konsollen är snygg, vilket jag tycker den är, speciellt crystal!

2. läs mitt inlägg däruppe innan du börjar tjafsa om det du med!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. vad jag vill få fram är att storleken inte spelar någon roll ifall själva konsollen är snygg, vilket jag tycker den är, speciellt crystal!

2. läs mitt inlägg däruppe innan du börjar tjafsa om det du med!

1. Håller inte med där men du får tycka vad du vill.

2. Jaha, ok. Missade den..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. vad jag vill få fram är att storleken inte spelar någon roll ifall själva konsollen är snygg, vilket jag tycker den är, speciellt crystal!

2. läs mitt inlägg däruppe innan du börjar tjafsa om det du med!

Sådär, varför ska vi sluta "tjafsa"?

Vi diskuterar med dig och klarar du inte av det har du inget på ett forum att göra, detta är ett diskussion forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, varför ska vi sluta "tjafsa"?

Vi diskuterar med dig och klarar du inte av det har du inget på ett forum att göra, detta är ett diskussion forum.

Men jag blir så jäkla irriterad när folk tar upp samma sak tre ggr! första gången jag svarade var det lugnt. andra gången blir jag lite småirriterad eftersom dom inte läste vad jag skrev, men tredje gången blir jag arg! Varför? gissa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xbox

positivt

- man kan chippa den och lägga in brända spel/filmer/musik och spara på hårddisken. Dessutom lägga in emulatorer

- Bäst prestanda på marknaden just nu

- Snygg (crystal)

- Xbox live

Negativt

- den låter som ett ånglok

- Stor och tung

Ps2

kan inte skriva nått om den eftersom jag inte äger en själv. men av det ja provat så leker xboxen ut ps2 på det mesta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...