Jump to content

Luktar gott?


pottzork
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo, och som vi alla vet är linjen mellan "skitgott" och "inte bli äcklad" oerhört tunn...

Skit"gott", fisar kommer från samma ställe som skit. Kanske det han menade? :angry:

Själv tycker jag skotrar luktar gott, alltså avgaserna, 2 taktare. och jag menar SNÖskotrar.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vinyler...

...bra serier...

...hotellschampo.

Det är verkligen en härlig känsla att bila utomlands och bo på olika hotell i olika städer varje dag, för att somna till en ny schampodoft blandat med nybäddad säng är ovärderligt.

Mmm.. vinyler :angry:

bensin luktar gott det med, vissa förpackningar kan få mig galen också :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis så mycket så man börjar skrika ut slumpartade svordomar på tyska, vilket är en bedrift i sig (För dom som inte talar tyska iaf).

Då ska det alltså göra VÄLDIGT ont..

Jag har läst tyska i en termin, första tyska ordet jag lärde mig var "Scheise" (Stava?), det var min syster som lärde mig det ordet :angry:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blöt asfalt, ett underskattat tecken på sommar...dvs att snön smälter bort!

...jag skulle aldrig vara särskilt lyrisk till den doften om det inte vore för min underbara skateperiod i mitt liv. Jag var svincool men jag var svinkass...

Editation.

Någon nämnjde nintendospelsdoft, mmm!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...