Jump to content

tror du att snubben från Australien e fake?


Shady_4_life
 Share

Vad tror du,Fake eller Ej??  

7 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag vet att han e fake.... (w00t)

jag pratade med honom på msn,ena sekunden fatta han allt jag sa på svenska(jag låtsades att jag inte visste vem han va),

och han pratade svenska också... :huh:

sen loggade jag ut,och loggade in med min andra msn som jag aldrig använder ;) ,

där sa jag att visste att han va killen från australien,och då kunde han ingen svenska helt plötsligt?!! :P

plus så har han ''å'',''ä'',''ö'' på sitt tangentbord!visst,man kan exportera ett svenskt tangentbord,

men varför göra det för att men känner några svenskar? :P

så vad tror du nu efter mina övertygande bevis :D

Redigerad av g-gang
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. vad babblar du om?

2. jag tror ingen bryr sig så mycket om han är eller inte.

3. onödig topic?

1.JAg babblar om att littlehana eller vad han heter e fake :D (visste inte att du inte kunde läsa) :huh:

2.kanske inte du, men nån annan kanske?! :P (ohh..du kan läsa nu??) :P

3.kanske du tycker,men den e i allmänt,där e nästan inget onödigt!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ej fake, hans ip visar tom att han är från australien (tog hans ip från irc och kollade i visual route)

går de ens att fakea ett ip?

Han kan ju köra genom andra ipn. Han skulle ju kunna ssh från sverige till nån dator i australien och irka därifrån. Inte speciellt svårt faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan vara från Sverige eller Australien. Man kan vara kille eller tjej. Man kan vara 9 eller 69 år etc...

Internet är anonymt så du lär aldrig få veta om den person som sitter bakom skärmen är från Australien eller inte.

Så varför ens bry sig? Är det så viktigt att veta?

Ser ingen nytta med denna tråd så jag stänger den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...