Jump to content

Bästa Adam Sandler film?


BroDD
 Share

Bästa Adam Sandler film?  

30 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vet att han har mer filmer... men ja skrev bara upp dom som jag sett :huh:

så har ni sett nån annan, skriv vilken (vota oxo)

EDIT: tycker att ALLA dom filmerna e typ lika bra... men måste ja ta en så... hm... får de bli billy madison :) första filmen ja såg me han :)

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: little nicky, så jäkla skön (w00t) Hmm kanske *spoiler*

Jag älskar när prästen(eller det är ju igentligen inte prästen men men) Börjar snacka skit i kyrkan!

LOL.. älskar allt i alla hans filmer... dom e lika roliga varje gång :P

Moses this, Moses that, Abraham beat be with a biffelballbat (vet inte riktig va han säger, men låter typ så :P)

Let the sin begin :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den tecknade heter Eight Crazy Nights

inte sett den.. e den bra??

Jo, den är rätt rolig faktiskt, även om dne inte kan mäta sig riktigt med de andra filmerna han medverkat i... Happy Gilmore har jag hört ska vara riktigt bra, har dessvärre inte sett den ännu bara...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hans filmer är inte direkt mästerverk. En del kan vara lite småkul iof. Kommer inte på vilken som kan vara bäst.

Han SNL kollega och vän Rob Schneider (dom två herrarna brukar dyka upp i varandras i filmer i småroller) gjorde en hysteriskt rolig film vid namn Deuce Bigalow: Male Gigolo. Fast det var visst en engångföretelse, för hans andra filmer har inte kommit upp i samma klass.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han SNL kollega och vän Rob Schneider (dom två herrarna brukar dyka upp i varandras i filmer i småroller) gjorde en hysteriskt rolig film vid namn Deuce Bigalow: Male Gigolo. Fast det var visst en engångföretelse, för hans andra filmer har inte kommit upp i samma klass.

Är det den filmen jag tänker på så är den ju underbar! (w00t) Minns jag inte helt fel så är det den när han ska ta hand om en lägenhet för nån rik snubbe som reser bort? Fast så vitt jag kan komma ihåg så heter den Hollywood Gigolo, kanske inte är samma film?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det den filmen jag tänker på så är den ju underbar! (w00t) Minns jag inte helt fel så är det den när han ska ta hand om en lägenhet för nån rik snubbe som reser bort? Fast så vitt jag kan komma ihåg så heter den Hollywood Gigolo, kanske inte är samma film?

Jupp den är den filmen. I Sverige (Några fler länder?) heter den Hollywood Gigolo!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...