Jump to content

Bästa\Sämsta filmen


Ace
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sämst: Uhmm... Barbie och svansjön? Har dock aldrig sett den

Bäst: Svår fråga... Gillar inte svåra frågor... Ställ inte sånna här frågor!! Jag får nackspärr!!

Menar du inte barbie I svansjön :">, Jag tog bort andra posten för det blev helt konstigt!(juste kommer i håg en anna topic som var typ samma då stavade jag fel på alla filmer jag skrev,lol) Men jag ska försöka i gen: BÄSTA The texas chainsaw massacre(nya vertionen, har inte sett den gammla) , Bad boys(inte den med will smith utan den med sean peen) Graaa orka skriva alla igen men det var några nu (2).

SÄMSTA Skriver en: sleepless in seattle!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad handlar the football factory om?

Casual Kulturen i england.. Man får följa en Firman grupp till Chelsea.. Den har väll ingen direkt handling annars mer än att de slåss hela tiden mot andra fans och så man får följa en Casual Killes liv helt enkelt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Casual Kulturen i england.. Man får följa en Firman grupp till Chelsea.. Den har väll ingen direkt handling annars mer än att de slåss hela tiden mot andra fans och så man får följa en Casual Killes liv helt enkelt!

Visst är det den dom är med i en tjurrusning va? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte bedömma bästa för det finns så j*vla många.. däremot kan jag nämna den senaste filmen jag såg (som jag gillar): Och så kom Polly... (Along came Polly)

Det finns så många dåliga filmer, men en av dem sämsta är ändå: American psycho DEN ÄR HELT :P !!!

Edit: annars gillar jag Quentin Tarantinos och Steven Spielbergs filmer.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bästa: "Sthlm live" (Inte tv-serien), "Subway stories", Beck - spår i mörker" och den alldeles underbara mafia komedin "Mafia!"

Sämsta Friendly Fire, Det sista äventyrarna och [insert valfri fjortis film här (hip hip hora och dom)]

EDIT: La till Mafia! på bästa

Redigerad av HemuleN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...