Jump to content

Car modding battle!


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 853
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle man kunna få lite hjälp?

Isåfall vill jag vet hur man gör för att få en fälg eller liknande till sin bild!?

Om jag har min bil framför mig och vill sätta dit t.ex en kjol eller fälg (allt som man tar från någon annan bil)

Jag tänker mig att det är samma funktion som "klistra in" i Paint...

Skulle va jättebra om någon kunde förklara för det är nog det jag vill veta allra mest!

Redigerad av Kurby
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle man kunna få lite hjälp?

Isåfall vill jag vet hur man gör för att få en fälg eller liknande till sin bild!?

Om jag har min bil framför mig och vill sätta dit t.ex en kjol eller fälg (allt som man tar från någon annan bil)

Jag tänker mig att det är samma funktion som "klistra in" i Paint...

Skulle va jättebra om någon kunde förklara för det är nog det jag vill veta allra mest!

. http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstod inte så mycket?

Såhär långt fattar jag men sen ingenting!

Om du har gjort det mönstret själv (med hjälp av övertoningsverktyget) så ska du inte göra det på bakgrundslagret, utan på ett separat lager, du trycker på Ctrl+Shift+N för att skapa ett nytt lager. Du ska därefter välja Redigera > Ange Mönster. Starta sedan ett nytt bilddokument och välj Redigera > Fyll och ange mönstret du just sparade. Förklarade hur man skulle göra för att fortsätta i Bilmoddingtopicen, så leta där om du inte vet hur du ska fortsätta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...