Jump to content

Car modding battle!


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 853
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Uhm varför skriver ingen?

Röstningen ska väl vara klar ikväll?

Hittills har 15 röstat. De som har skickat in bidrag men inte röstat är:

*Kung Food

Du måste alltså rösta före klockan 22:00 idag för att inte bli diskade. Rösta ni andra också, läs mer i första posten.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tävling 1, resultat:

1:a: KalleR 55p

2:a: Urkas 49p

3:a: Tackleberry 34p

4:a: Upson 26p

5:a: Kalan 18p

6:a: Xeo001 13p

7:a: Green_Goblin 8p

8:a: m0rd0r 6p

8:a: ^MeTaNoLiC^ 6p

10:a: Speeder 5p

11:a: Pocket Brother 3p

12:a: Kurby 0p

DQF: Kung Food (2p)

KalleRs vinnarbild:

Här är en lista på hur alla röstade:

r_stning.txt

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen tycker jag iofs är frågan hur en bil med 2f2f stuk kan vinna över en bil som har lite mer italiensk sportbilsstuk?

Med andra ord, hur kunde KalleR (inget ont mot dig) vinna över mig? Men men, smaken är väl som baken. ;)

Ursäkta om jag låter otrevlig med detta inlägget, menar inte så, men...

Jag har inget neon, Jag har ingen fet aluvinge, jag har inga färgglada dekaler, jag har inte klarlackad kolfiberhuv, jag har inga stora helt meningslösa scoop... hur i helvete får du det till 2f2f-stuk?

och vad är det som är italien-stuk över din? 30-tumms hjulen (läs hjulen och inet fälgarna), eller den röda färgen?

hur kunde jag vinna? enkelt, jag fick högre poäng i omröstningen :mellow:

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta om jag låter otrevlig med detta inlägget, menar inte så, men...

Jag har inget neon, Jag har ingen fet aluvinge, jag har inga färgglada dekaler, jag har inte klarlackad kolfiberhuv, jag har inga stora helt meningslösa scoop... hur i helvete får du det till 2f2f-stuk?

och vad är det som är italien-stuk över din? 30-tumms hjulen (läs hjulen och inet fälgarna), eller den röda färgen?

hur kunde jag vinna? enkelt, jag fick högre poäng i omröstningen :mellow:

Sänk, feta däck och nån ful lack ungefär. Det tycker jag är 2f2f stuk. Och italienstuk med min är väl att den är lagom platt och lagom feta hjul.

Aja, spelar inte så stor roll iom att det var på skoj.

Om nån är intresserad som blev jag iaf JÄVLIGT grinig på DH2003. Då kom jag två i 3d-graphics efter en bild på några LEGO-bitar på ungefär. En jävla massa fel hade bilden och den var inte ett dugg snygg. Min var den enda bilden som folk jublade åt, medans på hans bild hördes inte ett skit. Trodde aldrig att den skulle vinna. Aja, blev snuvad på ett pris värt 5000 medans jag fick ett pris värt 1000. Grinigt om något var det. Jaja, spela roll, det var då det och nu är nu.

Men iaf, så är jag inte grinig på KalleR iaf. Så folk vet det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...