Jump to content

Fråga


Juane
 Share

Vilka övernaturliga saker har du sett? (om du har sett många saker, ta då den som var den mest den spännande upplevelsen)  

21 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag har sett spökbilen&spöksvävaren sen har jag en annan historia, som nog många här har hört men men..

En gång då jag var i Los Santos så var jag vid parken.Sen såg jag en gubbe ligga i gräset (I Parken) Just när jag skulle gå kom det 3-4 gäng medlemar och börja skjuta mot mig,jag dödade allihop. Sen sa gubben nåt med ''I Like You'r Stile'' Det Som förvånade mig var att ALLA människor blev rädda för skott låsningen. För utom gubben som <a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=24&k=l%20g" onmouseover="window.status='låg'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">låg</a> bredvid mig nere på gräset.Han låg hellt lungt kvar.Jag prövade och ta ett uzi och peppra skott runt han men han bryde sig inte. Sen siktate jag mot han med uzin men han reagreade inte ens.Jag gick då till en annan person som och ''vilade'' sig i gräset och siktade mot han, då räkte han gennast upp händerna. Sen gick jag tillbaks till gubben. Då såg jag några gäng medlemar som var lite längre bort. Jag gick och dödade dom just när fighten var som väst kom gubben fram och jag råkade skjuta han. Sen sparade jag,sen dess har jag aldrig sett han mer.

Sen har en kompis till mig sett en konsig sak vid Catalinas stuga, när han kom och körde förbi där så såg han nån som stog vid trappan,när han och han ''zomade'' in med kameran. Då såg han att gubben höll i ett shot-gun!! Det var typ en bonde! Sen när han gick närmare skött gubben/bonden han så han ramlade omkull,sen tok skött han bara tills min kompis dog.Har en bild på gubben.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man måste nog ha svävaren ''tillgänglig'' för att kunna se den.

OBS; Jag har en BILD på gubben som min kompis såg med shot-gun vid Catalinas stuga! ladda ner den här; http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=3ORT3JMTAS31O09VRDE39KZBZI

(Om nån av er har sett detta nångång så säg till mig!) ;)

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...