Jump to content

Lägga Upp Filmer


Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

Detta har inte med gta att göra, men eftersom det är så mycket folk så frågar jag här. Vet nån, nån bra sida där man kan lägga upp filmer,bilder osv? Yousendit är så dåligt efter som efter ca 4-6 dar så funkar inte länken som man har lagt upp filmen/bilden på..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har inte med gta att göra, men eftersom det är så mycket folk så frågar jag här. Vet nån, nån bra sida där man kan lägga upp filmer,bilder osv? Yousendit är så dåligt efter som efter ca 4-6 dar så funkar inte länken som man har lagt upp filmen/bilden på..

Du är inte ensam... Jag och flera andra, men ingen tycks ha något svar. Kan någon beskriva vad det finns för alternativ så skulle det vara till stor hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore det inte lättare att använda MSN istället eller DC :lol:

Felet med MSN är att det går oerhört långsamt för det mesta, i alla fall i mitt fall. Det skulle ta år och dar om alla skulle ha det. Dessutom skulle inte så många kunna ladda ner det i taget.

DC inkluderas väll för övrigt i warez-kategorin, that's why.

Redigerad av Beaver
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Felet med MSN är att det går oerhört långsamt för det mesta, i alla fall i mitt fall. Det skulle ta år och dar om alla skulle ha det. Dessutom skulle inte så många kunna ladda ner det i taget.

DC inkluderas väll för övrigt i warez-kategorin, that's why.

Det är väl inte warez att dela ut en egen film på oDC? Inte att tanka den heller. Rätta mig om jag har fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...