Jump to content

Hur Hackar tiba accout?


_Ricky_
 Share

Recommended Posts

LOL?

Som erfaren Tibia spelare vet jag att man INTE blir bannad för PK. B)

Du blir bara bannad om du pkar 6 stycken unskulled spelare på samma dag.

Har nog PKat runt 50 pers om inte mer och jag kör ändå på en Normal server.

@_ricky_: Du får ju göra själv, annars är du en ultran00b..

Jaha, jag spelade långt innan skullsystemet infördes :blink: Då var det fan hård fascism och TRP höll Kazardoon ockuperat. Ljuva tider :huh: man blev dödad för minsta lilla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, jag spelade långt innan skullsystemet infördes :blink: Då var det fan hård fascism och TRP höll Kazardoon ockuperat. Ljuva tider :huh: man blev dödad för minsta lilla.

Skullsystemet har bara fört med sig massa system. Men efter senaste uppdateringen så är det faktist ganska bra.

Men inget slår dom gamla tiderna. Inga rörliga modeller, "hopp" sqr för sqr.. Uj uj uj..

Btw, _Ricky_; vad heter din char och vilken värld kör du på? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej-Du säger att ditt offer ska gå på ett party-När har är på partyt så drogar du han/hon-sedan ber du han ge sin nyckel hem-du går in i hans hus-du rotar igenom alla antekningar och prylar-Sen hittar du hans/hons lösen-Du sticker hem till dig och loggar in på hans account...

och senkommer det värsta...

När du loggar så uppför du dig jätte taskigt, typ du säger "dumbom" till alla som går förbi-TAta ditT offer bli bannad,,,,! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...