Jump to content

Cigaretter


Guest Doggelito
 Share

Recommended Posts

Så här stog det här på sajten:

Man KAN köpa ciggareter och röka upp dom.

Man KAN gräva stora hål med spaden.

Man KAN Driva en farm..

Jag kommer inte ihåg allt.Sen spelet och alla klagomål på dessa lögner så tog dom hellt enkelt bort det??Jag har själv letat det men det finns inte längre.Gtasajten ska göra din gta kännsla bättre? genom att LJUGA?!. Detta är inget misstag dom skrev trots allt man KAN och inte man KANSKE kan. Dom är nog dumma att bara skriva skriva utan att veta nånting. Vi säger dom är säker på att man kan gräva med spaden,men dom är bara säker till 99,9% då finns det INGET bevis på att det går! Det är bara idioter som lägger ut/ saker som dom inte vet.Men man får hur i allafall tåla detta alla kan juh inte vara normal,vi behöver också idioter? Ciggaretter finns INTE i spelet det är bara en idiotisk lögn!

OBS; Det finns 100tals sånna här trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här stog det här på sajten:

Man KAN köpa ciggareter och röka upp dom.

Man KAN gräva stora hål med spaden.

Man KAN Driva en farm..

Jag kommer inte ihåg allt.Sen spelet och alla klagomål på dessa lögner så tog dom hellt enkelt bort det??Jag har själv letat det men det finns inte längre.Gtasajten ska göra din gta kännsla bättre? genom att LJUGA?!. Detta är inget misstag dom skrev trots allt man KAN och inte man KANSKE kan. Dom är nog dumma att bara skriva skriva utan att veta nånting. Vi säger dom är säker på att man kan gräva med spaden,men dom är bara säker till 99,9% då finns det INGET bevis på att det går! Det är bara idioter som lägger ut/  saker som dom inte vet.Men man får hur i allafall tåla detta alla kan juh inte vara normal,vi behöver också idioter? Ciggaretter finns INTE i spelet det är bara en idiotisk lögn!

OBS; Det finns 100tals sånna här trådar.

Nästan all vår dåvarande "fakta" kom från speltidningar och självklart slarvar dessa. Om du hade varit uppmärksam hade du läst vår varningstext om att allt på listan inte behövde vara 100% sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...