Jump to content

Bra ställen för stunts?


Frostic
 Share

Recommended Posts

Jag håller på med en SA stuntfilm. Nu håller jag på att fixa klipp mm, men hur lång ska en stuntfilm vara tycker ni?

Fortfarande söker jag också passande låt(ar). Linkin Park - Faint hade jag planerat för, men sen använder chs den i sin stuntfilm... Skulle vara jättebra för mig om ni hade lite tips. Jag kan inte börja redigera filmen än, eftersom jag behöver synkronisera klippen med musiken. snälla...

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller på med en SA stuntfilm. Nu håller jag på att fixa klipp mm, men hur lång ska en stuntfilm vara tycker ni?

Fortfarande söker jag också passande låt(ar). Linkin Park - Faint hade jag planerat för, men sen använder chs den i sin stuntfilm... Skulle vara jättebra för mig om ni hade lite tips. Jag kan inte börja redigera filmen än, eftersom jag behöver synkronisera klippen med musiken. snälla...

Den ska vara så lång så att du hinner få med dina bästa stunts.

något jag ogillar är när en massa utfyllnadsstunts är med.

den kan vara 3-4 min lång.

måste du ha rockmusik med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det har jag inte sagt... har du nå tips?

Ha nån musik från SA-radiokanalerna. om du kör ute på landet så kan du ha nån bra musik från k-rose osv.

edit:

något jag ogillar är när en massa utfyllnadsstunts är med.

@DaVa: vad menar du med "utfyllnadsstunts"??

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...