Jump to content

The Godfather - Nya uppgifter från EA Games


Crice
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 537
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ni GC spelare kanske borde tänka efter lite och kanske inse att de flesta spel av denna typen itne kommer till GC, pga att de skulle sälja dåligt, pga att det mest är spel med färgglada gubbar som säljer till GC?

Jag har inga siffor eller någonting, men rent logiskt verkar det ju vara så. För alla spelutvecklare kan väl inte bara glömma en konsol, eller kan de?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni GC spelare kanske borde tänka efter lite och kanske inse att de flesta spel av denna typen itne kommer till GC, pga att de skulle sälja dåligt, pga att det mest är spel med färgglada gubbar som säljer till GC?

Jag har inga siffor eller någonting, men rent logiskt verkar det ju vara så. För alla spelutvecklare kan väl inte bara glömma en konsol, eller kan de?

INTE DEN HÄR SATDEBATTEN IGEN!

Jag är 17 år gammal, och gillar nintendo riktigt mycket!

Framför allt ser jag fram emot Geist, TS3, nästa Zelda och RE4.

Det kallar jag knappast för "glada gubbar". Sen gillar jag Metroid väldigt mycket.

Geist, Metroid och Zelda gör det värt att bli utan GTA(med kloner) och Gran Turismo.

Sen är det klart att man vill förbättra sitt läge ännu mer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

INTE DEN HÄR SATDEBATTEN IGEN!

Jag är 17 år gammal, och gillar nintendo riktigt mycket!

Framför allt ser jag fram emot Geist, TS3, nästa Zelda och RE4.

Det kallar jag knappast för "glada gubbar". Sen gillar jag Metroid väldigt mycket.

Geist, Metroid och Zelda gör det värt att bli utan GTA(med kloner) och Gran Turismo.

Sen är det klart att man vill förbättra sitt läge ännu mer

Jag är inte intresserad av någon debatt. Jag bara konstaterade att alla format får ta del av bl a GTA förutom just GC. Det måste finnas en anledning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ingen gc men jag skulle gärna villja ha ett. Inte för hårdvaran i sig utan spelen. Många av dom bra spelen kommer till gc men aldrig till någon annan konsoll (tänker först och främst på Mario och Zelda). Därimot kommer inte spel som gta och mafia till gc.

Hoppas Microsoft, Sony och Nintendo slår ihop sig så att alla kan ta del av alla spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GC har ju bara barnspel som är helt värdelösa. sen ser ju maskinen ut som duplolego.

Bara barnspel? Där ser man hur mycket du vet om GC. Jag som inte ens har en GC, har kollat vilka spel som finns till GC, och det finns en hel del som är långtifrån barnspel. För övrigt, vem bryr sig ett jävla dugg om hur konsolen ser ut? Tänk dig om det ps2:an såg ut som en GC, och GC såg ut som en ps2:a. Då skulle du vilja ha GC.

Det är så du resonerar, tänk innan du öppnar mun, eller det kanske är bättre om du är helt stum? Gå och dränk dig i sjön.(Akta ironin.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara barnspel? Där ser man hur mycket du vet om GC. Jag som inte ens har en GC, har kollat vilka spel som finns till GC, och det finns en hel del som är långtifrån barnspel. För övrigt, vem bryr sig ett jävla dugg om hur konsolen ser ut? Tänk dig om det ps2:an såg ut som en GC, och GC såg ut som en ps2:a. Då skulle du vilja ha GC.

Det är så du resonerar, tänk innan du öppnar mun, eller det kanske är bättre om du är helt stum? Gå och dränk dig i sjön.(Akta ironin.)

Som du kanske inte märkte så skrev jag, inte pratade.

Sony skulle aldrig göra nåt så fult som en fyrkantig plastlåda i lila och rosa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet ser mycket lovande men känner jag crice rätt är det snarare omöjligt att längta mer än han :rolleyes:

Mjo. :">

Och sluta tjafsa om Gamecube hit, och Gamecube dit. Vill inte se denna eminenta tråd låst. GTA, Mafia eller The Godfather kommer inte till Gamecube. Sob story, end of story.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...