Jump to content

Va använder du för grejer när du lirar datorspel..


Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

Ja. va har du för grejer när du spelar, det spelar ju ingen större rol om man spelar strategi men när man spelar FPS,(tex cs :o) har det stor betydelse.....

Jag har preics betsällt en Razer Diamondback Chameleon Green och en fUnc sUrface 1030 orange/blå som jag ska få denna vecka men va har du??? >_<

Redigerad av Plutonium_Man_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja. va har du för grejer när du spelar, det spelar ju ingen större rol om man spelar strategi men när man spelar FPS,(tex cs :o) har det stor betydelse.....

Jag har preics betsällt en Razer Diamondback Chameleon Green och en fUnc sUrface 1030 orange/blå som jag ska få denna vecka men va har du??? >_<

Har exakt en sån som du har beställt(samma färg o så) den äger! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm, jadu.

Någon Optisk mus från Microsoft som jag inte minns namnet på riktigt hehe.

Everglide musmatta med hllogga, ska dock byta till Funkmatta snart.

Har ett gamalt skönt och mysigt Fujitsu tangentbord från typ 99 eller 00.

*EDIT*

Dock vet jag inte det där om när man spelar FPSspel så har det stor betydelse, huvudsaken är väl att man inte har en kulmus från 93 som blir smutsig hela tiden och en musmatta av trä. >_<

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har exakt en sån som du har beställt(samma färg o så) den äger! :(

Hehe har testat en sån det var det som fick mig att bestämma mig har grubblat länge övre vilken jag skulle köpa........

Tiger jag har också en The Sims reklammusmatta! som jag fick när jag vann ett PS2 silver på en NFSU tävling -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, va skoj, nu får jag skryta lite!

Tangentbordet jag har är nåt Microsoft ergonomi-tjafs. Musen är nån gammal optisk Microsoft-grej. Musmattan snodde jag från skolan för nåt år sen. Står siba på den.

Men det är nu riktiga skrytet kommer. Hörlurar kör jag inte med, utan jag har istället min 5.1-anläggning. Frontarna ligger på 380w var och har varsina två 10"s basar samt en 1"s diskanthorn. Subben ligger på 480w med sina två 12"ar. Bakhögtalarna är dock dom riktigt maffiga i anläggning. 3w utteffekt!

Bild på subben (samt ena fronten där i bakgrunden):

O för övrigt kommer ingen att kommentera det jag skrev utan istället skriva vad som själva har. Precis som det brukar bli i såna här trådar. Alltså är tråden egentligen helt onödig. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mus:Logitech mx 510

Tangentbord: Något ruttet spelar bra ändå :D

Musmatta:tygmatta(ska kanske köpa en FunC surface 1030 blå/orange eller vad dom nu är)

Hörlurar: Cosonic CD-6611M (ena luren är glapp eller inte funkar)

Skärm:Någon gammal rutten CTX

Dator: En rutten p4 2.0 ghz 64 mb graffe (behöver inte det värsta för att äega ^_^)

Spel: CS:Source :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...