Jump to content

Fusk!


 Share

Recommended Posts

Vad skall man fuska för? Det första fusket som jag knappade in var efter att jag hade fått 100% ;)

Håller med

man ska bara testa fusk efter man varvat spelet

man kan iofs testa, men man behöver ju inte spara efteråt

dessutom är det bara tråkigt att klara gta-spelen med fusk :o

klara både gta 3 och gta vc utan fusk :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med

man ska bara testa fusk efter man varvat spelet

man kan iofs testa, men man behöver ju inte spara efteråt

dessutom är det bara tråkigt att klara gta-spelen med fusk :o

klara både gta 3 och gta vc utan fusk :)

Tycker att det är helt okej att fuska, bara man inte gör det i uppdragen eller någonting som kan påvärka 100%-grejen i spelet.

har fuskat jättemycket och sparat. tycker inte att det gör nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använde en karta och gick igenom allihop igen. Jag hade tagit alla, så nu har jag börjat om. Känns ganska kasst efter 95+ timmar, men det kan bli kul att spela igenom uppdragen igen.

Hade spelat ca 150 h på min första fil, nu har jag börjat om på en ny och har nu spelat lite över 100 h, började om pga samma grej som dig, nämligen att det krånglade med snapshots. Lite jobbigt att börja om bara pga det men ändå lite kul att få spela igenom alla uppdragen en gång till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omk ni ghar fuskat och vill ha 100 % så fortsätt!!! Min kompis fick 100 % på gta vice city, och jag 100 % på gta san andreas, och båda fuskade (The CHEAT gang :D ) Asså, om ni tror på den där myten, om att man kan inte få 100%, så är ni trög... alltså... jag säger det bara EN gång till:

NI FÅR FUSKA HUR MKT NI VILL, NI FÅR ÄNDÅ 100% (Om det ni inte finns någon kåd som gör att man inte kan få 100%)

Redigerad av Perlan_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...