Jump to content

Pimp suit


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Allvarligt talat jag har bara engagerat mig i de tjejer som för handligen vidare. Jag orkar inte med att vara till lags för så många tjejer. Deras 100 och 50% belöningar kvittar. Kanske kommer jag att försöka få 100% på alla tjejer men som sagt jsut nu orkar jag inte! :huh:

Tjill mannen det var bara ett jävligt roligt svar, garva rätt mkt när jag läste det. Förövrigt håller jag med att det kan vara tjatigt med alla jobbiga flickvänner hela tiden... Men ta inte illa upp det var inte ila menat :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mehh sluta nu... hörde att om man har tillräckligt många ostron så kunde man tydligen åka o dejta tjejerna man har blivit dumpad av igen...

o ja har problem med Michelle föresten om nån har lust o hjälpa mig. Jag har dejtat henne huuuur många ggr som helst, o vi har åkt till barer som hon tycker om o jag har kört fort o "hoppat" i backarna som hon vill, men sista gången ja dejta henne fick jag mer minus o hon sa nåt om att ja inte va nån bra man??

ja hajjar inte iaf måste va nåt bugg med spelet nån som har nån aning om hur ja ska göra nu??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...