Jump to content

Demolition man


Hotring Racer
 Share

Recommended Posts

Ok, vet du hur man styr? Första gången jag testade det så visste jag inte hur man åkte framåt så då fick jag åka åt sidan hela tiden.. B)

Men ta först den längst ner, sen nästa, sen nästa, och sen sista..

Försök döda vakterna och arbetarna kan du strunta i. ;)

Fanns väll nån genväg i trappan om jag minns rätt, att man bara kunde åka rakt upp så man kom till våning 4..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, men om man tänker såhär:

Om du jobbat dig igenom alla våningar, upp till den / de svåraste, och så misslyckas du - då har du ju jobbat så länge förgäves. Gör istället så att du tar en bomb, åker in i byggnaden, åker så långt upp du bara kan, och så kör du med rotorbladen rakt in i de beväpnade vakterna. Då har du sluppit det hotet. Grabbarna med hammare och andra verktyg behöver du inte bli av med, det går att köra undan - om du vill kan du ju förstås "ta hand om" dem på samma sätt, men det är inte nödvändigt.

Det är egentligen en regel för alla spel: Du spelar, misslyckas, spelar om allt, misslyckas igen, spelar om allt, misslyckas på exakt samma ställe igen - tills du tröttnar på det. Kör istället vidare när du misslyckats (om det går, dvs >_< ) så vet du hur du ska tackla kommande problem. Jag har exempel, men de tar jag bara på begäran. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, men om man tänker såhär:

Om du jobbat dig igenom alla våningar, upp till den / de svåraste, och så misslyckas du - då har du ju jobbat så länge förgäves. Gör istället så att du tar en bomb, åker in i byggnaden, åker så långt upp du bara kan, och så kör du med rotorbladen rakt in i de beväpnade vakterna. Då har du sluppit det hotet. Grabbarna med hammare och andra verktyg behöver du inte bli av med, det går att köra undan - om du vill kan du ju förstås "ta hand om" dem på samma sätt, men det är inte nödvändigt.

Det är egentligen en regel för alla spel: Du spelar, misslyckas, spelar om allt, misslyckas igen, spelar om allt, misslyckas på exakt samma ställe igen - tills du tröttnar på det. Kör istället vidare när du misslyckats (om det går, dvs >_< ) så vet du hur du ska tackla kommande problem. Jag har exempel, men de tar jag bara på begäran. :o

Mm, om man tänker att man kan döda alla vakter ja, men det blir längre väg.

För när man klarar det, behöver man ju inte åka ner igen! ;)

Då behöver man alltså åka den långa vägen upp från starten till översta "bombplatesen", men slipper att åka ner. Men om du tar och börjar med den översta så får du både åka upp och ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Azzå, detta uppdraget går fan inte att klara, helikoptern går så jävla sakta, jag blir tokig

några tips tack

Jodå, det går, jag gjorde det och hade över 1 minut kvar. Det är styrningen som är skitjobbig, så man måste komma underfund med hur den fungerar. Jag struntade i alla vakter o allt, försökte bara se till att klara det. Sen underlättar det om du vet vart du ska släppa bomben på vilket plan.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...