Jump to content

Förslag


swat
 Share

Recommended Posts

Hej jag har ett förslag jo jag undrar kan vi inte göra ett nytt forum för folk som behöver teknisk hjälp både med mjukvara och hårdvara . t.ex. allmänt forumet drunknar av frågar om ljudkorts problem och msn messenger problem och liknande så hultan du kan tänka på detta ;)

skriv vad ni tycker om förslaget

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag har ett förslag jo jag undrar kan vi inte göra ett nytt forum för folk som behöver teknisk hjälp både med mjukvara och hårdvara . t.ex. allmänt forumet drunknar av frågar om ljudkorts problem och msn messenger problem och liknande så hultan du kan tänka på detta B)

skriv vad ni tycker om förslaget

Håller med. Det har varit uppe förut, har för mig Hultan sa att han skulle fixa det när han uppgraderade forumet, eller så sa han att han skulle tänka på det. Skulle vara bra att ha tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett underforum som bara handlade om Tupac skulle vara bra...

Nej, men ett underforum som handlade om bara hiphop? Det skulle vara grejer.

Tänk om vi kunde få ett underforum där alla kunde skriva under att vi ville ha bort alla tupac nördar? ^_^

Redigerad av pixi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.uhm okej.  De är du som gör reklam för andra hemsidor. inte jag :)

Som sagt, detta är ett GTA-forum inte ett allt-i-ett forum.

Rent generellt är jag ganska oroad över hela kategorin Off-topic och kommer att göra något åt det om det inte förbättras snart. Statistiken säger att om 100 trådar läses i SA-forumet så är det bara 50 som läses i hela Off-topic. Ändå postas det mer i Off-topic.

Tittar man i dessa forum är det väldigt mycket spam och mer än varannan tråd är på mer än 3 sidor (en del har helt ofantliga 50 sidor eller kanske 100 sidor).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...