Jump to content

Vad är problemet ! (spoiler)


reKan
 Share

Recommended Posts

I slutet av uppdraget "End of the line" när brandbilen kör ner för bron och har glidit efter marken så blir d helt svart på tv:n. Har redan fått byta mitt SA en gång för första skivan hängde sig, den nya skivan har varit på lagning en gång men d hänger sig fortfarande på samma jävla ställe !!! VAD FAN ÄR PROBLEMET !??Skitskivor, ALLA andra spel funkar utom detta. SUCK !!! ^_^B):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt samma sak hände mig efter det uppdraget! Min skiva är pedantskött, skivan har inte ett enda spår av damm, smuts eller repor. Mitt PS2 har 4 år på nacken, men även det pedantskött utan skador eller liknande. Jäkligt surt när det hände, men det är bara att spotta i näven och göra om. Det är ju trots allt bara ett spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min PS2:a är faktiskt rätt gammal, men d borde ju funka ändå ?

Den kan ha fått en hel del stryk, men annars borde den fungera. Min är den absolut första som släpptes i Europa, och det går som tåget för det mesta. Men som sagt, det finns en stor chans att den har fått en hel del smällar hit och dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I slutet av uppdraget "End of the line" när brandbilen kör ner för bron och har glidit efter marken så blir d helt svart på tv:n. Har redan fått byta mitt SA en gång för första skivan hängde sig, den nya skivan har varit på lagning en gång men d hänger sig fortfarande på samma jävla ställe !!! VAD FAN ÄR PROBLEMET !??Skitskivor, ALLA andra spel funkar utom detta. SUCK !!! :P  :(  :P

Hade samma problem och jag har ett PS2 från 2001. Jag gjorde bara rent skivan och sen funkade det.

Redigerad av flogiz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...