Jump to content

Musikprogram


Diezl
 Share

Recommended Posts

Tjo... Har tänkt på att köpa ett musikprogram (alltså där man kan göra egen musik genom att lägga in olika klipp). Typ som Ejay fast mer avancerat...

Så jag undrar vilket som är bäst? Alltså vilken ni skulle ha valt... B)

Helst ska det kunna gå att fixa med mp3-låtar...

Tack för svar! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo... Har tänkt på att köpa ett musikprogram (alltså där man kan göra egen musik genom att lägga in olika klipp). Typ som Ejay fast mer avancerat...

Så jag undrar vilket som är bäst? Alltså vilken ni skulle ha valt... ;)

Helst ska det kunna gå att fixa med mp3-låtar...

Tack för svar! B)

FruityLoops är det enda jag känner igen... ;)

OT: Borde inte denna topic ligga i Musik, Film & Grafik? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cubase är nog det bästa. Väldigtavancerat, men det tillåter dig att manipulelare ljud rätt rejält och lägga in betydligt fler ljudspår än i Ejay (ett parhundra, kanske). Det har dessutom många MIDI funktioner :rolleyes:

Observera dock att Cubase är mer en studio än ett simpelt musiprogram, att det är avancerat, och väldigt dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cubase är nog det bästa. Väldigtavancerat, men det tillåter dig att manipulelare ljud rätt rejält och lägga in betydligt fler ljudspår än i Ejay (ett parhundra, kanske). Det har dessutom många MIDI funktioner :rolleyes:

Observera dock att Cubase är mer en studio än ett simpelt musiprogram, att det är avancerat, och väldigt dyrt.

Heter det inte Qubase eller Qbase?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo... Har tänkt på att köpa ett musikprogram (alltså där man kan göra egen musik genom att lägga in olika klipp). Typ som Ejay fast mer avancerat...

Så jag undrar vilket som är bäst? Alltså vilken ni skulle ha valt... :unsure:

Helst ska det kunna gå att fixa med mp3-låtar...

Tack för svar! :)

Qunic MusicLab!!! SÅÅÅÅÅ äg! Tyvärr kan jag inte ge en screen eller berätta mer hur det är, var ett tag sen jag provade det, och jag har inte det längre för Graul på detta forum stal det av mig förra året. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...