Jump to content

Hmm...


narjana
 Share

Recommended Posts

Ny här fattar de nada. Men vi får väl se vad som händer.

Jag köpte GtaIII direkt när det kom ut. Jag tvekade inte en sekund. Jag hade så jävla kul när jag spelade det. Men jag använde mycket koder och nu har jag fattat vad koder gör med spel! Koder förstör spelen grymt hur bra dom än är. Och jag tröttnade på GtaIII. När jag dammar av det och tittar på det så tänker jag: nä jag pallar inte. Jag har gjort det mästa utom att sammla på mig alla hiden pagages. Nu har min gode vän razze gått och köpt Vc. Jag spelade lite grann men det kändes som om det va samma som trean. Jag vet att det har allt som trean saknade och lite till. Men är det nu värt att ha Vc bland sin samling av spel? Jag gillar det väldigt mycket redan och jag satt och spelade kanske bara 5 timmar. Kommer jag att tröttna?

Jag kommer aldrig i hela mitt jävla liv använda koder igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar det väldigt mycket redan och jag satt och spelade kanske bara 5 timmar. Kommer jag att tröttna?

Jag kommer aldrig i hela mitt jävla liv använda koder igen!

Tröttna o tröttna.. Tillslut tröttnar man på alla spel ju.. Men de finns nog inget spel, iaf

inte som jag har spelat som man ska spela lika mycket utan att tröttna på det..

GTA - Vice city är ett av de få spel som är värda att investera sina slantar på, absolut.

Bra att du inte fuskar längre de är ju inget..

Jag har klarat alla story mission nu så jag tänker köra de igen med fusk dock..

Men annars är de ingen mening med att fuska.. Å sååå svårt är faktiskt inte GTA vc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...