Jump to content

Bugg!


algeo
 Share

Recommended Posts

Jag har hittat en fet bugg! när du kör ett uppdrag med big smoke .

det är det med ryssarna när man ska fly från dem på en pcj-600.

iallafall när du sitter på mc:n och skjuter på ryssarna och lastbilen, gör hälso-fusk!

(det är r1,r2,l1,x,vänster,ner,höger,upp,vänster,ner,höger,upp) då kommer det stå mission failed! me3n skit i det du kommer få SMG , UZI och TeC 9 med oändligt med skott hela tiden!! ALLTSÅ DEN BLIR SOM NÄR MAN GÖR UPPDRAG

I BIL ELLER PÅ MC!!!!! as bra är det! .....jag tror jag är först med att se detta för jag har sökt men inte 100% säker... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men jag menade smg ,tec9 ellr uzi var för en alltså en utav dom.... jag klarade det utan att fuska bara så att ni vet.... och nu till en helt annan sak håller på att spela om spelet nu men kan någon hjälpa mig med två uppdrag? det ena är när man ska göra low-rider uppdraget ...att visa att man kan? och det andra är när man ska dansa på beachen och ska få 4000 points , jag har prövat typ 30 ggr

men misslyckas hela tiden.... det bästa jag har fått är typ 3000...l. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Nej men jag menade smg ,tec9 ellr uzi var för en alltså en utav dom.... jag klarade det utan att fuska bara så att ni vet.... och nu till en helt annan sak håller på att spela om spelet nu men kan någon hjälpa mig med två uppdrag? det ena är när man ska göra low-rider uppdraget ...att visa att man kan? och det andra är när man ska dansa på beachen och ska få 4000 points , jag har prövat typ 30 ggr

men misslyckas hela tiden.... det bästa jag har fått är typ 3000...l. ;)

Dålig rytmkänsla?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

För ett tag sen körde jag det där uppdraget igen, när vi körde uppför en ramp nere i kloakerna, så dog Smoke och det blev mission failed, när jag spawnade så hade jag oändligt med skott. Detta utan nåt hälsofusk...

För övrigt, en annan sak har hänt. Notera att jag bara har dejtat Denise, och nu är tillbaka i LS, och har väl 2 uppdrag kvar på storyn nu.(notera att jag varvat det tidigare, så jag ljuger inte i min signatur.) Men när jag blir wasted, eller busted, så försvinner inte mina vapen. All ammo som jag hade innan jag dog är kvar. Vet inte om det beror på det uppdraget, men jävligt soft är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...