Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Foxtrot, du kanske är med van med fysiken i tex NFS serien, I GT4 har dom sammlat den riktiga fysik från alla bilar, lär dig att bromsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Foxtrot, du kanske är med van med fysiken i tex NFS serien, I GT4 har dom sammlat den riktiga fysik från alla bilar, lär dig att bromsa. Bra sagt! NFS är 2much arcade medans GT4 är det närmaste man kan komma verkligheten.. Spela det mera och lär dig köra bättre så får du se vad kul spelet blir sedan.. Vill du va bättre i svängarna kan du ju alltid sänka bilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Bra sagt! NFS är 2much arcade medans GT4 är det närmaste man kan komma verkligheten.. Spela det mera och lär dig köra bättre så får du se vad kul spelet blir sedan.. Vill du va bättre i svängarna kan du ju alltid sänka bilen... ...eller lägg till lite mera camber. ...eller lägg till downforce med hjälp av vingen. ...eller ta bort TSC/ASM. Om du vet vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Har lånat det av min kusin och har precis börjat spela. Bil-fysiken är mycket bra, att gå i bilskola är ett måste om man inte spelat förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Har lånat det av min kusin och har precis börjat spela. Bil-fysiken är mycket bra, att gå i bilskola är ett måste om man inte spelat förut. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vad är a-spec respektive b-spec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vad är a-spec respektive b-spec? I A-Spec kör du själv racet, I B-Spec så låter du en dataspelare köra för dig. I B-Spec så väljer du hur aggressivt den ska köra och när han ska gå i depån eller köra förbi någon. En annan bra möjlighet i B-Spec är att du kan speeda på loppet så att det går treddubbelt så fort, en funktion som används fliting i endurance loppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 I A-Spec kör du själv racet, I B-Spec så låter du en dataspelare köra för dig. I B-Spec så väljer du hur aggressivt den ska köra och när han ska gå i depån eller köra förbi någon. En annan bra möjlighet i B-Spec är att du kan speeda på loppet så att det går treddubbelt så fort, en funktion som används fliting i endurance loppen. Det där med B-spec låter fint =D. Kommer ihår när jag körde de långa loppen i gt3. Det var jobbigt även fast det bara var en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Kommer ihår när jag körde de långa loppen i gt3. Det var jobbigt även fast det bara var en timme. Klarade allihop , tänk att köra endurance på A-spec hela tiden i GT4 fyfan att köra 24h lopp då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Klarade allihop , tänk att köra endurance på A-spec hela tiden i GT4 fyfan att köra 24h lopp då Hah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nürnburgring 24h tog mig 7timmar i B-spec att klara.. Varje 15min var jag tvungen att köra in bilen i pitstop.. Men att köra 24h i A-spec är på tok för mycket!!!! Skulle nog aldrig klara det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nu är Nürburgring 24h Endurance i full gång ! Måste stanna uppe till kl 3:00 i natt men vi har studiedag imorn så det gör inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nu är det bara 10 minuter kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nu är det bara 10 minuter kvar! Är du nöjd med bilen du fick i belöning då? BTW, varför inte editera istället för att dubbenposta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Du fick Formulan va? den fick jag och klarade sen en massa races med den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Japp jag fick formulan . Jag kör alla race med den nu. Jag har bara GT Championships kvar sen har jag klarat beginner och proffesional events! Redigerad 25 april, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Foxtrot, du kanske är med van med fysiken i tex NFS serien, I GT4 har dom sammlat den riktiga fysik från alla bilar, lär dig att bromsa. Jag brukar spela spel som Flatout, Toca serien, Juiced. Men blev grymt besviken på detta. btw så menade jag att jag inte viste hur man ändrade färg på bilen. Och så brukar man kunna ligga i 50 när man tar in i en kurva. OCH den som frågade om jag hade kört bil nån gång så kan jag svara såhär, Ja det har jag, men aldrig på trafikerade väggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Hur snabbt har ni fått upp en bil i ? skriv bil och hästkrafter... min. 489 km/h Audi R8 - 1156 HK(inte exakt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Modifierad standard: 414 (Corvette C4 runt 700-900hk) "race"-bil: 459 (Nissan R92CP runt 1100-1200hk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Toyota GT-ONE: 550 km/h . Jag gjorde det innan idag. Snart kommer bild. http://img185.imageshack.us/img185/461/gt4screen59uc.jpg Redigerad 27 april, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts