Jump to content

Kan jag modda mitt VC på xbox om den är chippad?


VickeX
 Share

Recommended Posts

PX-HDD Loader: http://xbox-scene.com/software/software.ph...FyupyukeZThaYni

Px-HDD Loader är det bästa nu tror jag. Får inte tala om här vart det skaffas (olagligt). Men du måste koppla ihop xboxen med atron på ett av 2 sätt. Direkt, med korsad sladd mellan dator<->xbox. Eller så är både xboxen och datprn ihopkopplade på en hub/switch/router. Sen får du öppna et ftp program (FlashFXP rekkomenderas.) och skica över Px-HDD Loader till ditt xbox. Sen startar du den på xboxen och stoppar i det spel du ska ha kopierat. Så lägger den in spelet på hårddsiekn. Sist så öppnar du ftp programmet igen och öppnar spelets mapp. Sen är det bara att hämta gta3.img och gta.dir och modda som på pc :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PX-HDD Loader: http://xbox-scene.com/software/software.ph...FyupyukeZThaYni

Px-HDD Loader är det bästa nu tror jag. Får inte tala om här vart det skaffas (olagligt). Men du måste koppla ihop xboxen med atron på ett av 2 sätt. Direkt, med korsad sladd mellan dator<->xbox. Eller så är både xboxen och datprn ihopkopplade på en hub/switch/router. Sen får du öppna et ftp program (FlashFXP rekkomenderas.) och skica över Px-HDD Loader till ditt xbox. Sen startar du den på xboxen och stoppar i det spel du ska ha kopierat. Så lägger den in spelet på hårddsiekn. Sist så öppnar du ftp programmet igen och öppnar spelets mapp. Sen är det bara att hämta gta3.img och gta.dir och modda som på pc :wub:

Spelet är ju redan på boxen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Jag har lyckas att modda mitt GTA3 och GTA Vice City på xbox jag störde mig på att man inte kunde springa med vapnen och sammtidigt skjuta så jag tog en fil från jag tror de var gtamods eller gtasajtens filarkiv de funkade bra men att lägga in nya bilar och sånt funkade inte eller så gjorde jag fel där men de andra funkade.

Redigerad av Markus_H84
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...