Jump to content

Hur långt har ni kommit?


Blaque
 Share

Recommended Posts

Jag klarade det igår :D , men det var ju ett kort spel, mycket kortare än vad jag trodde :D

Nu är mitt mål att flyga runt alla tre öarna med flygplanet, "the dodo". Men det är svårt, har bara lyckats flyga över från flygplatsen till staunton island och det är egentligen pinsamt kort :hehe:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man kontakt med El Burro egentligen??
Jag har för mig att man fick ett meddelande till personsökaren om att El Burro ville ha tag i en. Sen ringer han till telefonautomaterna i Harwood, precis bakom safehouset.

Vad är det för bilar som dom vill ha i hamnen ?

I hamnen vill de ha värdetransportbilar. En sån man snor i ett uppdrag efter att man krachat den så mycket att föraren flyr.

Har dock bara stött på en till efter det, de verkar vara rätt ovanliga.

Fråga: Läste nånstans att man kunde knulla horor för att öka på sin hälsa. Har lyckats plocka upp horor, men det enda som händer är att pengarna försvinner i en jämn takt...

Vad göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga: Läste nånstans att man kunde knulla horor för att öka på sin hälsa. Har lyckats plocka upp horor, men det enda som händer är att pengarna försvinner i en jämn takt...

Vad göra?

kör till något lungt ställe typ stranden... där fungerade det för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för bilar som dom vill ha i hamnen ? :bigsmile:

Jag har åkt dit med en jä*la massa bilar med dom vill inta ha någon av dom :dontgetit:

Dem vill ha alla statliga fordon vid kranen, typ Polis, ambulance, pansarvagn och vid garaget vill dem ha större bilar, typ bobcat, pony, mr whoopee. Det står på en lapp jämte garaget vilka bilar som dem vill ha, men det gör det inte vid kranen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...