Jump to content

GTAsajten-Serier


xstreem
 Share

Recommended Posts

Om jag skulle gora en serie skulle min serie se ut sà har:

Det var en gang en dum liten rod harig kille som hette luddee, en dag skulle ludde fa en hjarna inopererad, nar lakarna borjade arbeta var luddee bajs nodig..

Luddee avbrot efter att operationen nastan var fardig.

Da sag han ut som ett missfoster.

Nar Luddee bajsat klart var han sjart muskler sa starka att han bajsade som en kanon! Da ville svenska forsvaret ha honom i sitt hemliga krig mot danmark, efter 1 ars traning skickade dom ivag luddee till ett slagfalt som lag utanfor en ond vampyrs slott, vampyren hette "Funny"trashbin..

Ludde stallde med rumpan upp mot himmelen.. Men efter som soldater inte far mycket mat kunde han ¡nte fa upp nanting. Sosmoningom retererade svenskarna efter att kapten carolus hade blivit skjutten, men luddee stog kvar..

Da fanns det en dansk bog soldat som hette Kung food, Kung food borjade langsamt sjart kn**** luddee, dock blev hans kons organ bajsit men det var ingen fara, Kung food tyckte om bajs.

                                       <Timmar tidigare>

"Funny"trashbin visste inte om han skulle se pa striden eller ej, hans favorit porrfilm med Gtajagarn, Pico, Tommy Fido, Weener, Ebeeto och Zack sandes just da pa tv.

                                        <Timmar senare>

"Funny"trashbin tog dod pa sig sjalv efter att fatt reda pa vad som hant dar nere

Sakert manga stavfel, men dom bryr jag mig inte om!

Kung Food tyckte så mycket om bajs så han delade med sin kuk till MetoC7. När Meto såg kuken blev han rädd: AAAA!! en monster kuk jag måste gå och "sova" med min mamma!

Edit: Ursäkta, men jag får damp.

Redigerad av Kung Food
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...