Jump to content

Slösat tid på gtasajten.com?


Commiebastard
 Share

Hur mkt tid går åt till detta forum(SA)  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Just nu när man har köpt spelet sen 2,5 vecka tillbaka så hänger man ofta här när det blir kris eller helt enkelt läsa och vara med i diskussioner om GTA - SA.

Jag har sidan på hela tiden kanske 12h om dagen dock sitter jag inte framför datorn 12h men uppdaterar varje gång jag sätter mig framför datorn..

under jullovet har jag suttit här lite för länge...

Röstade på 2-3h i veckan..

gäller just denna vecka...

Redigerad av Commiebastard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tar gärna emot hans... :unsure: ...julepeng ey.

julen är tydligen slut..

iaf det där med dela ut julklappar så du missar din julepeng...

förstås är du katolik så börjar din jul just nu den 25 december

Prästerna satte julefirandet den 24 dec. i bl.a. Sverige firade samma dag annat hedniskt..

En sann svensk borde fira blodsdagen som var den 24 december, slakta lite djur o barn men det är nog lite för gammalt och ociviliserat antar jag..(håller inte med men andra tycker det -_- )

Den sanna julefriande långt bakåt i tiden var typ nyårsdagen.. eller dagen innan iaf.

Jag tror ortodoxer ska fira julen under rätt tidpunkt.. Sen kanske det beror på vilka ortodoxer man talar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

julen är tydligen slut..

iaf det där med dela ut julklappar så du missar din julepeng...

förstås är du katolik så börjar din jul just nu den 25 december

Prästerna satte julefirandet den 24 dec. i bl.a. Sverige firade samma dag annat hedniskt..

En sann svensk borde fira blodsdagen som var den 24 december, slakta lite djur o barn men det är nog lite för gammalt och ociviliserat antar jag..(håller inte med men andra tycker det :unsure: )

Den sanna julefriande långt bakåt i tiden var typ nyårsdagen.. eller dagen innan iaf.

Jag tror ortodoxer ska fira julen under rätt tidpunkt.. Sen kanske det beror på vilka ortodoxer man talar om.

Off-topic? Och katolik? Jag spottar på all typ av religion och ser ner på den med förakt!

Och btw: Om du vill diskutera det, var vänlig att inte göra det i den här topicen! Leta runt i Off-topic-allmänt efter någon religion topic, eller skapa en ny!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ehhhh röstade på 5 minuter i veckan eftersom det inte fanns nåt lägre.

Saningen e typ 10 minuter i månaden.

Till er som sitter här 36 timmar i veckan kan ja ju bara säga en sak SKAFFA ER ETT JÄVLA LIV FÖR FAN.

Nog har jag ett liv alltid, men bara för att 36 timmar går åt datorn så är det ändå 132 timmar över...och vad jag spenderar dom 132 timmarna till känns väl värt för att kalla mitt liv värdefullt.

Visst, sömn, men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog har jag ett liv alltid, men bara för att 36 timmar går åt datorn så är det ändå 132 timmar över...

Vi röstar om hur mycket tid man sitter framför GTAsajten i San Andreas sidan dock så råka moderatorerna sätta pollen på allmänt..

Om man ska rösta om hur länge man har suttit framför datorn så tänker jag iaf inte svara på det..

För sorgligt svar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi röstar om hur mycket tid man sitter framför GTAsajten i San Andreas sidan dock så råka moderatorerna sätta pollen på allmänt..

Om man ska rösta om hur länge man har suttit framför datorn så tänker jag iaf inte svara på det..

För sorgligt svar..

Oj, då blir mitt svar annorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ehhhh röstade på 5 minuter i veckan eftersom det inte fanns nåt lägre.

Saningen e typ 10 minuter i månaden.

Till er som sitter här 36 timmar i veckan kan ja ju bara säga en sak SKAFFA ER ETT JÄVLA LIV FÖR FAN.

Var har du din tidsupfattning? Du verkar ta 36 timmar som 3 dygn. Eftersom du inte verkar veta hur mycket 36 timmar är, så är det 1 dygn och 12 timmar. Du vet, hur mycket kul finns det egentligen att göra på vardagar?

Det är på helger som det går att göra nåt, om man inte skolkar/har hoppat av plugget/har lov.

Jag sitter väl på det här forumet... 14 timmar i veckan? Iaf, så har jag sidan uppe så länge ungefär. Ändå så sitter jag inte de 14 timmar non-stop och skriver. Och du verkar vara en såndär medlem som bara hänger i San Andreas-delen, nu när du är klar med det så drar du. Så hej! För snart är du inte här längre, och då kommer ingen här på forumet att minnas ditt nick när nån frågar efter dig! Peace.

*EDIT* Oj, snackade vi San Andreas delen? Typ inget nu efter 100%.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...