Jump to content

"Buggen" med etra gängområden!


LuNk4n
 Share

Recommended Posts

Med extra gängområden. (Jävla stavfel!)

För några veckor sedan kom det fram att man kan

utöka gängområdena, så de täcker i princip hela

kartan. Frågan är, till er som gjort detta, har ni stött

på några problem på grund av detta? Att spelet

börjar bete sig konstigt. Buggar som tidigare inte

visat sig etc.

Jag har ordnat fram dessa nya områden, men frågan

är ifall jag skall fortsätta som vanligt utan dem, eller

helt enkel köra på med de extra områdena.

En sak jag upptäckt är att spelet laggar mer nu än

förut. Fast detta behöver ju inte bero på glitchen.

Tacksam för svar!

Redigerad av LuNk4n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var jag som startade en topic om jusst detta. Det positiva med det hela är att man kan ha sina gängmedlemmar överallt på kartan, nya knarklangare kan ses i SF (har en cobra på ryggen) och så kan vissa bilar från LS hittas överallt i SA. Det negativa är att vissa områden är otroligt svåra att ta över. Vissa ligger även i landsbyggdens majs (?) fällt, där chansen att hitta en eller flera gängmedlemmar är minimal...

OBS: Åter en negativ sak är att med mer områden så minskar ens % för spelet (osäker om detta). Så utan ett antal områden (tex dem man knappt kan ta över) så kan man som sagt inte få 100%...

Redigerad av Tribal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det inget sätt att "lura" dit gängmedlemmar då?

Till de som inte förstår frågan: Finns det några risker

med gäng-glitchen? Börjar spelet lagga, är spelet

mer benäget att hänga sig? Tillkommer flera bugger

och så vidare...

Den enda risken är att chansen för att få 100% minskar då man måste ha alla områden (jag tror det iallafall)...

edit: Man kan ju tex sticka till ett område med 3-4 st gängmedlemmar och lura det dem till det önskade området. Så gjorde jag för att få LS´s flygplats (dvs inne i den)...

Redigerad av Tribal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för att få 100% behöver man inte ta över alla gängområden.

har använt den glitchen , och den påverkar spelet negativt tror ja, det blir mer buggar.

Jag har inte råkat ut får någon bugg pga gängmedlemms glitchen. Om inte biljard glitchen (har bara spelat biljard 1 gång). Men har du fått en bugg för just glitchen? Isånnafall vilken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och åter en positiv med glitchen (positiv och positiv jag tycker det iallafall) är att om man skulle ha det svårt att se vissa områden på kartan (tex vagos väldigt svaga gula färg, som knappt kan ses på vissa ställen) så byter färgen på texten som kommer upp när man kommer till en ny stadsdel, som tex Doherty m.m. Så om du skulle gå till kanske grove street som är grönt så blir stads texten nedan också grön (hoppas att ni förstår vad jag menar). Jag anser detta bra iallafall...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gjorde du för att lura dit dom då? <_<

Men det är ju först lätt att ta över områden utan gängmedlemar! Jag har 100% på SA och jag har tagit över alla områden utom 4 (Inklusive Glitchområdena) så man behöver bara hitta lite ballas, vagos eller nåt annat gäng för att det ska gå

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...