Jump to content

Uppdrag Pole Position!!!


krille_07
 Share

Recommended Posts

1. Du går in längst bort på Pole Position in i ett rum direkt till vänster och räknar hur mycket pengar du gett bort...600 så ska du få 4000$ där utanför.

2.Du ska hoppa in i glassbilen och trycka på tutan för attt starta sirenen och dela ut glass...50 stycken utan att lämna bilen.....3000$

3.Hoppa helst in i den vänstra båten o klara missionet där......2000$

blev du glad nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pole postion är segt.. sitta där o se på strippan tills du betalt henne $600.. inget kul..

Cheery Pops är heller inget kul. (oj va jag gnäller nu :lol: ) du ska dela ut "glassar".. rekomenderar hamnen...

Boat yard Bara jag som tycker båtarna är för svåra att styra i Vice City? Ett litet litet misstag på boat yard så

får man ju köra om de.. Jag röstar på lättare styrning till nästa GTA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pole postion är segt.. sitta där o se på strippan tills du betalt henne $600.. inget kul..

Cheery Pops är heller inget kul. (oj va jag gnäller nu :angry: ) du ska dela ut "glassar".. rekomenderar hamnen...

Boat yard Bara jag som tycker båtarna är för svåra att styra i Vice City? Ett litet litet misstag på boat yard så

får man ju köra om de.. Jag röstar på lättare styrning till nästa GTA!

asså....kan ni ta den vänstra båten och sluta göra narr av vad folk lägger ner energi på att skriva saker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...