Jump to content

Penis Tower


Crusader
 Share

Recommended Posts

Den kan ses mellan 23 och 00 på byggnaden som man fotograferar från i uppdraget Martas Mugshot. Kolla även upp mot taket vid den här tiden så ser ni en annan rolig sak. :wub:

Ok, nu flög jag med min sparrow och såg penisen, men vart skulle man stå och kolla upp om man ville se "nånting annat konstigt" dörren där man stka stå och fota Candy är stängd, och föresten så är det det huset som lyser ;)

Kan du svara på min fråga Arvid?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, nu flög jag med min sparrow och såg penisen, men vart skulle man stå och kolla upp om man ville se "nånting annat konstigt" dörren där man stka stå och fota Candy är stängd, och föresten så är det det huset som lyser  ^_^

Kan du svara på min fråga Arvid?

Har jag påstått att det inte är det huset?

Jag vet inte om det syns från marken men från huset som har en pool på taket mittemot hotellet kan man klart och tydligt se att vatten sprutar upp ovanför neonskylten var 15:e sekund mellan 23 och 00 som ska föreställa det Cortez skrev.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R* lever i en sjuuuuk värld. :P

Tack för bilden. Och infot.

:ermm:

japp, ok, Tack Arvid, nu ska jag leta efter roliga grejjer att skriva i forumet senare, :o

Jo föresten, en gång kom jag till ett av dom ställena där det alltid fins en bil parkerad från ett konstigt håll, då fans ingen bil men efter ca en halv sekund flög en bil snett när från himmlen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...