Jump to content

Jag har tröttnat på sa, byter dem spelet helt gra?


mulla
 Share

Recommended Posts

På EB här jag bor så får man lämna in två begagnade spel för ett nytt.

Vet ej hur det är hos dig, men tyvärr.. vill du verkligen veta och du inte vill ringa dom så får du tala om vart du köpt spelet, butik etc. Alla butiker har inte samma policy.

EDIT; Beror också på hur gammalt ditt SA är. Hur skulle det vara ifall alla köpte ett spel, sen bytte det mot ett annat spel gratis, sen när man tröttnat på det så bytte man vidare till nästa. Låter som att butiken förlorar på det, dessutom speltillverkarna.

Dessutom behöver du inte gå å fråga, ring.

Redigerad av Kattla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm.. Ja köpte GTA: Sa på EB games när det kom ut. Ja klarade det på 1 vecka sen gick ja dit å bytte in det mot 3 nya spel "begnangnade spel".

På eb games där jag bor så får man köpa 3 spel å betala för 2, så ja tog 2st 300kr spel + ett till. 3 dagar senare gick ja dit å bytte in dom 3 spelen mot 3 nya.

några dagar efter det gick ja dit å bytte in dom 3 spelen mot 1 nytt. några dagar efter det gick ja dit å bytte mot 3 nya spel, och så har ja gjort nu 6ggr. den 6gången blev dom lite irriterade och sa att det inte är nått jävla bibliotek och att ja inte kan byte spelen nå mer. Så gå och byt du, minst 3ggr <_<

men du måste byta ínnan 10 dagar och ha kvitto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 years later...
Helt enkelt,

Jag har tröttnat på gta:san andreas och jag ville byta spel. Men tror ni att dem byter san andreas till valfritt spel? Utan extra pålägg eller nåt sånt. Jag bor långt där ifrån

SÅ SÄG INTE : GÅ OCH FRÅGA ISTÄLLET!!!!!!!!!!!

Du kan alltid lägga upp den på bytlåna.se, ett ställe för att byta spel o dyl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...