Jump to content

MAFIA?


walen
 Share

Recommended Posts

Det tog ett tag innan jag kom in i Mafia men när jag väl gjorde det så kunde jag inte sluta spela. Det är grymt snyggt o cutscenerna är nog de snyggaste jag sett hittills. Fast det går nog ändå inte upp mot friheten i GTA3. Staden känns lite död liksom. Jag har klarat det förresten.

Jag kör Gf3 Ti200 128meg, AMD 1533/384 Ram o jag har aldrig haft några problem!! Körde på 1024 om jag minns rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker ni inte att MAFIA är sjukt svårt? I GTA 3 var uppdragen skitlätta jämfört med Mafia. Jag har kört 2 uppdrag som var skitsvåra ett var WHORE, Man skulle skjuta ner en del vakter och sen fly upp på taken där det var fullt av poliser allt detta skulle man göra på ett liv i sträck utan att få health. Nästa svåra uppdrag jag kommit till är Country nånting där man ska döda alla murrellis + poliser. Det som är så jäkla svårt är att den där nollan paulie hela tiden springer i vägen när man skjuter vilket leder till Game Over :blink: Mafia är ett grymt spel, bättre än GTA 3 men det är för svårt. Ingen annan som tycker att det är för svårt??

Är det nån som vet några cheats till mafia?

och var ligger sjukhuset??

:wub:

Redigerad av Canza 57
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker ni inte att MAFIA är sjukt svårt? I GTA 3 var uppdragen skitlätta jämfört med Mafia. Jag har kört 2 uppdrag som var skitsvåra ett var WHORE, Man skulle skjuta ner en del vakter och sen fly upp på taken där det var fullt av poliser allt detta skulle man göra på ett liv i sträck utan att få health. Nästa svåra uppdrag jag kommit till är Country nånting där man ska döda alla murrellis + poliser. Det som är så jäkla svårt är att den där nollan paulie hela tiden springer i vägen när man skjuter vilket leder till Game Over :blink: Mafia är ett grymt spel, bättre än GTA 3 men det är för svårt. Ingen annan som tycker att det är för svårt??

Är det nån som vet några cheats till mafia?

och var ligger sjukhuset??

:wub:

Det är absolut inte för svårt... :wub:

Visst, vissa uppdrag får man köra några gånger innan man klarar dom, men hur kul skulle det vara med jättelätta uppdrag som man klarar på första försöket?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe du har rätt. Tycker att GTA 3 var för lätt där var varenda uppdrag utom de sista var skit lätta. Men i Mafi blir man lite frustrerad ibland när det tar 4-5 försök på ett uppdrag.

Vet du förresten var sjukhuset ligger? Är det enda stället att hela sig?

Redigerad av Canza 57
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Exakt har gf3 2ghz 512ram men det hackar för mig liksom

Men vafan! Jag har bara 1.2 Ghz, 512 MB RAM och ett gammalt Geforce 2 kort och jag kör allt på highest med upplösningen 1280*1024!!!! Vissa har haft problem med ljud...testa att köra utan ljud tills att patchen är ute... Lägg på auto detect om du har rört inställningar...ta bort anti analyzing och tripple buffering. MEN TESTA ATT KÖRA UTAN LJUD...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...