Jump to content

MAFIA?


walen
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jaha då har man MAFIA men men men när man skulle sätta igång och spela första uppdraget så hm lagg lagg hack hack

liksom min dator på 2ghz geforce3 512 ram (ca 330 ram ledigt) borde klara det och det gör det om man kör free ride.

typ när det är mörkt börjar det lagga a jag vet inte.

vad ska man ha för grafik på massa lustiga allternativ vet ej vad man ska kryssa i man kan ju köra auto detect men det laggar ju. jag kör på 1024x768 med full grafik.

need help :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaha då har man MAFIA men men men när man skulle sätta igång och spela första uppdraget så hm lagg lagg hack hack

liksom min dator på 2ghz geforce3 512 ram (ca 330 ram ledigt) borde klara det och det gör det om man kör free ride.

typ när det är mörkt börjar det lagga a jag vet inte.

vad ska man ha för grafik på massa lustiga allternativ vet ej vad man ska kryssa i man kan ju köra auto detect men det laggar ju. jag kör på 1024x768 med full grafik.

need help :D;)

det är bara sänka det so går och sänka, och kör inte på så hög upplösning :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

iallafall nu har jag klarat första banan som laggade endel men efter den banan flöt det hyfsat bra.

jag har kommit till uppdraget running man och fattar inte vart man ska ta vägen eller vad man ska göra hittade en gul pil gick in där men sen fattar noll.

och hur går man ur bilen.

need help :D:D

Redigerad av walen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kolla in detta

Jag kan börja med att berätta att min dator och spelet inte går ihop och det är just grafiken som inte riktigt vill. Jag har pratat med en support och de säger att Mafia har problem med Geforce 3- och 4-korten som finns i dagens maskiner. De arbetar för fullt med problemet och förhoppningsvis kommer en utarbetad patch att släppas snart. Eftersom spelet har fått skyhöga poäng i kategorin grafik måste jag ha överseende med mina problem.

detta´var skrivit på denna sida http://tidning.level7.nu/texter/read.html?id=56772

måste ha patchen när den kommer ut

.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaha då har man MAFIA men men men när man skulle sätta igång och spela första uppdraget så hm lagg lagg hack hack

liksom min dator på 2ghz geforce3 512 ram (ca 330 ram ledigt) borde klara det och det gör det om man kör free ride.

typ när det är mörkt börjar det lagga a jag vet inte.

vad ska man ha för grafik på massa lustiga allternativ vet ej vad man ska kryssa i man kan ju köra auto detect men det laggar ju. jag kör på 1024x768 med full grafik.

need help :D:D

Asså jag har GeForce 2 Ultra 1.2 GHZ 512 RAM och jag kan köra med allt på fullt och på 1280*1024. Min kompis har GeForce tre ochhan har inte heller några problem fast han kör på 1024*768. Du kan ju testa med att sänka lite eller stänga av ljudet. Om du har soundblaster så testa med att köra utan ljud...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nja sist jag skulle installera nya grafikdrivrutiner så hittade inte min dator grafik kortet och gjorde att allt blev slöare den gången fick jag installera om xp hm kul e nej.

jag vet inte om jag laddade ner fel drivrutiner men det var till gforce kort på nvidias hemsida. :lol::angry:

och varför ska spelet crasha när jag klarat pepes resturant och ska ladda till nästa bana den laddar en tredje del o sen bara ut till windows.

Redigerad av walen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

någon som vet var man köper vapen i freeride läget liksom yellow petes gunshop står det hm ok men var ligger det ser inget särskilt på kartan. :huh:

Du går till Twister-bion i Hoboken, nära stationen. Du ser en väg som tar stopp vid stora vägen, nära byggplatsen. Öppna en rostig dörr vid sidan och du e där!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...