Jump to content

SA vs Halo2


isidor
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

men snacka inte skit... visst jag gillar gta sa mer än halo men man måste ändå erkänna att halo är ett skitbra spel..

har redan fått jävligt bra betyg från alla sidor.. varför halo är så bra? det är helmaxad action rakt igenom och man kan köra live och multiplayern och grafiken är imponerande... dessutom så har spelet ett bra soundtrack och en bra story.. ni kanske inhte gillar den sortens spel men ni kan iaf försöka fatta att alla inte tycker som er..!

det finns dessutom mer spel som kan bli årets spel.. detta är väl dom självklara nominerade: (enligt mig)

GTA San andreas

Halo 2

Doom 3 - den bästa grafiken ett pc spel har haft hittils.. ett otroligt skräckspel med imponerande grafik och fräck story och fet action

Halflife 2 - har visserligen inte kommit ut men lär väl ha samma standard som resten av spelen

Redigerad av homie_boy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är ju pinsamt att du tror på Halo2?

Man kan ju bara gå in på Webbhallen.se och kolla På GTA sa som har 107i röster VC har ju 245 men det e ju 3 år gammalt men jag har inte sett något spel som har mer än 50 i röster.

Så med andra ord: GTA San Andreas kommer totalkötta Halo2 och Half Life 2... :wub:

För folk tycker GTA e bäst speciellt med friheten :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Doom 3 - den bästa grafiken ett pc spel har haft hittils.. ett otroligt skräckspel med imponerande grafik och fräck story och fet action

Tycker doom3 är lite enformit tex. man går i en gång kommer till nåt ställe blir mörkt kommer fram ett monster dödar han. kommer till nästa gång blir mörkt kommer ett monster samma samma sak hela tider...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Half-Life 2 är föråldrat, tekniken har hunnit bli gammal. Samma sak är det med Halo 2.

Bullshit att tekniken är gammal, fysiken (och grafiken till en viss del) är fortfarande det bästa jag sett i ett spel...

Tror att Half-Life 2 kommer bli GOTY, med Halo 2 och SA tätt bakom sig.

Och ni som säger att Halo 1/2 är tråkigt, ni har aldrig lirat det tillsammans med 3 andra på Xbox i tv-soffan va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bullshit att tekniken är gammal, fysiken (och grafiken till en viss del) är fortfarande det bästa jag sett i ett spel...

Tror att Half-Life 2 kommer bli GOTY, med Halo 2 och SA tätt bakom sig.

Och ni som säger att Halo 1/2 är tråkigt, ni har aldrig lirat det tillsammans med 3 andra på Xbox i tv-soffan va?

Tekniken är inte gammal, men är inget märkvärdigt längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...