Jump to content

Steam account


Ceone
 Share

Recommended Posts

Någon som inte spelar/använder sin steam account mer? skulle jag kunna få den? jag kommer inte in på min :) har gjort sån "frogott password" men får inget svars mail :rolleyes:

Kontakta mig på msn

Blir väldigt glad om du lånar ut den ska inte ändra lösenordet eller nåt så vill bara spela =/

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ditt cp. läs så hhittar du en speciell Topic om CS (världens mest tröga spel)

Skulle du kunna berätta för mig vad "cp" betyder, eller vad din upfattning av "cp" är?

Jag hoppas att ingen börjar klaga på honom innan han har berättat vad hans upfattning av "cp" är...

Redigerad av MetoC7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ditt cp. läs så hhittar du en speciell Topic om CS (världens mest tröga spel)

§1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet.

Läs reglerna!

Om det upprepas har jag inget emot att klicka "report", hur fånigt och litet det än är! :wub:

Jaja, men, dock används inte steam BARA för cs, så det är inte han som är "cp". Vad används steam till för annat än cs?... Hmmmm ja! DoD, HL, Alla HLs moddar,

Ricochet eller vad det nu heter, Codname Gordon, Teamfortress Classic, HLDMC,

Opposing Force. Detta om intet mer, varför skall han skriva i cstopicen om han inte äns pratar om cs? :rolleyes:

*EDIT*

MetoC7: För det första tror jag inte han menar sjukdomen cp, för det andra så uhm, ja.... vad nu det andra var.... började iaf inte klaga på honom över "cp" så.

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs reglerna!

Om det upprepas har jag inget emot att klicka "report", hur fånigt och litet det än är!  :wub:

Jaja, men, dock används inte steam BARA för cs, så det är inte han som är "cp". Vad används steam till för annat än cs?... Hmmmm ja! DoD, HL, Alla HLs moddar,

Ricochet eller vad det nu heter, Codname Gordon, Teamfortress Classic, HLDMC,

Opposing Force. Detta om intet mer, varför skall han skriva i cstopicen om han inte äns pratar om cs?  :rolleyes:

*EDIT*

MetoC7: För det första tror jag inte han menar sjukdomen cp, för det andra så uhm, ja.... vad nu det andra var.... började iaf inte klaga på honom över "cp" så.

Hur många betydelser finns det för förkortiningen "CP"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är du helt retarded eller?? Steam är ett samlingsprogram om VALVES alla spel/modifikationer!!??  (w00t)

Korrekt (w00t) (scheisse vad mye korrekt jag säger nu! men, that's the way of life. jaja)

förutom att valve inte gör alla modifikationer då men :(

*EDIT*

Dessutom hör steam till CS för fan.

Det är CS som hör till steam inte tvärtom för fan.

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...