Jump to content

NFSU 2 snackas här!


Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 615
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad betyder stjärnorna? Jag har bestämmt mig för att INTE ladda ner det utan vänta tills jag har pengar eller önska mig det i julklapp eller födelsemojjigrej...

Stjärnorna är så kallade "Special Event" typ att man kan vara med på ett omslag till en tidning m.m. Lägg gärna upp fler Screens grabbar! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som jag sade... Håller med dig, dude... Inte en chans i helvete att man skall göra så med en Mustang... Det är som att sätta en sån där liten, ful brandgul EPA-traktor-boll på en F50s antenn... Det gör ont i hjärtat och själen...

EB

dom ända mustangerna som är värt att behålla som dom är orginalen, och ja orkar inte modda upp fler bilar för att kunna få vara me på omslag (jag vill köra mustang).. typ orka tjäna 120 000 igen att lägga ner på en bil.. iofs har ja börjat me en Lancer (skyline? fjöll av).. men satan va dyrt att blir när man kommer upp i Extreme package..

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

blev tvungen att byta bil för min gamla var inte konkurrenskraftig längre.. gick inte att vinna drags med den :ermm: så jag la 50.000 på en Mazda RX-7... ångrar mig inte för nu går det att vinna igen :P

Jävlar metanolic, Den va fin som satan..

Ska få spela spelet på torsdag,

Är det nån som rekomenderar att köpa det på torsdag till ps2? eller datan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...