Jump to content

Nickar


Oddball
 Share

Recommended Posts

Vet inte om jag skriver om nåt som alla har märkt men inte jag, kunde heller inte hitta något på sökningen. Jag fann att man kan nicka volleybollen som finns i en tom pool mittemot Versettihuset (eller vad det heter, på en ö är det iaf).

Det kommer även med på status hur många nickar man klarat av utan att bollen har tagit i marken i sen som: Keepie uppie volley ball (vid raden om att skjuta fiskmåsar)

Sorry om jag kommer med gamla nyheter?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag skriver om nåt som alla har märkt men inte jag, kunde heller inte hitta något på sökningen. Jag fann att man kan nicka volleybollen som finns i en tom pool mittemot Versettihuset (eller vad det heter, på en ö är det iaf).

Det kommer även med på status hur många nickar man klarat av utan att bollen har tagit i marken i sen som: Keepie uppie volley ball (vid raden om att skjuta fiskmåsar)

Sorry om jag kommer med gamla nyheter?!

små tips... haha har nog med det där, är jag ganska säker på. Men ja, det stämmer. Man kan nicka med badbollen som ligger i en pool på stardfish island, långt nordöst på ön tror jag. Mitt rekord ligger nog på tretton, men det är ju så trist!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...