Jump to content

Var Ligger Flygskolan?


Giacomo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

:S fattar inte

Klara dig längre fram i spelet så kommer en person ge dig i uppdrag att köpa en övergiven flygplats. På den kommer du få köra flygskolan. Sen kommer du få ett par flyguppdrag och lite andra saker när du kommer till Las Venturas.

Och dessutom finns det inget som är 1:e "banan", och 2:e osv. Alltihop är en hel stat... Jamen, det kallas inte "banor" iaf. Hela San Andreas är en och samma bana.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menar med följ storyn är; att man gör alla uppdrag, eftersom då kommer du att få t.ex en fyrhjuling under ett uppdrag och så kommer någon att ringa om att du ska köpa flygplatsen sen.

En gång för alla er som undrar var flygplatsen ligger ^^

Den ligger nära area-53 mitt i öknen! och ni som fortfarande undrar var den e bara kolla kartan ni fick med(den i papper).

Redigerad av Terrorysta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klara dig längre fram i spelet så kommer en person ge dig i uppdrag att köpa en övergiven flygplats. På den kommer du få köra flygskolan. Sen kommer du få ett par flyguppdrag och lite andra saker när du kommer till Las Venturas.

Och dessutom finns det inget som är 1:e "banan", och 2:e osv. Alltihop är en hel stat... Jamen, det kallas inte "banor" iaf. Hela San Andreas är en och samma bana.

Alltså när kommer man gör den uppdragen då? uppdrag 50?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag fråga hur gammal du är!?

Flygplatsen ligger i tredie staden som heter Las Venturas och du måste ha klarat ca 58-60 uppdrag men jag gissar att du inte har det :P

Ja ligger i uppdrag 48 där man är på en tak och ska skjuta ner småa flygplaner som bombar nåra stolpar eller va det är, och när ja har kanske 3-4 sekunder kvar så förlorar jag :S och den finns en annan uppdrag där ja ska jaga en bil och ska ta pengar innan de ringer någon mig.

Hur många uppdrager finns det egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ligger i uppdrag 48 där man är på en tak och ska skjuta ner småa flygplaner som bombar nåra stolpar eller va det är, och när ja har kanske 3-4 sekunder kvar så förlorar jag :S och den finns en annan uppdrag där ja ska jaga en bil och ska ta pengar innan de ringer någon mig.

Hur många uppdrager finns det egentligen?

men det är ju as lätt :P

det finns ca 150 så det är bara du går å spelar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P hur gammal är du egentligen Giacomo? kan finnas fyra orsaker till att du stavar så illa,

1: Du är en liten pojke.

2: Du har dyslexi.

3: Du är en gammal gubbe med afasi.

4: Du är en invandrare.

men nu till ämnet, på det uppdraget med RC Flygplanen så behöver du inte göra det för att klara storyn, men om du vill klara det så är det bara att skjuta som satan på flygplanen. Använd dig av mini kartan till vänster för att se vilket håll dom kommer från.

och på det andra uppdraget du förklarar, så kan det vara ett uppdrag där du ska jaga en kurir, och om det är det så är det inte heller nödvändigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P hur gammal är du egentligen Giacomo? kan finnas fyra orsaker till att du stavar så illa,

1: Du är en liten pojke.

2: Du har dyslexi.

3: Du är en gammal gubbe med afasi.

4: Du är en invandrare.

men nu till ämnet, på det uppdraget med RC Flygplanen så behöver du inte göra det för att klara storyn, men om du vill klara det så är det bara att skjuta som satan på flygplanen. Använd dig av mini kartan till vänster för att se vilket håll dom kommer från.

och på det andra uppdraget du förklarar, så kan det vara ett uppdrag där du ska jaga en kurir, och om det är det så är det inte heller nödvändigt.

Vart har ja stavat fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...