Jump to content

Var Ligger Flygskolan?


Giacomo
 Share

Recommended Posts

:D hur gammal är du egentligen Giacomo? kan finnas fyra orsaker till att du stavar så illa,

1: Du är en liten pojke.

2: Du har dyslexi.

3: Du är en gammal gubbe med afasi.

4: Du är en invandrare.

men nu till ämnet, på det uppdraget med RC Flygplanen så behöver du inte göra det för att klara storyn, men om du vill klara det så är det bara att skjuta som satan på flygplanen. Använd dig av mini kartan till vänster för att se vilket håll dom kommer från.

och på det andra uppdraget du förklarar, så kan det vara ett uppdrag där du ska jaga en kurir, och om det är det så är det inte heller nödvändigt.

varför hackar ni på grabbens stavning för han kan ju inte vara äldre än 10

ju, och nu till vad visual key sa det du sa om invandrare kan tolkas som nedsättande men som sagt du kan ju vara "guling" så jag låter det glida förbi obemärkt

anledningen till varför jag skriver detta inlägg är inte på grund av jag tycker synd om killen tycker faktiskt att han e ganska tjatig , men det är många här som är likadana

anledningen att jag skriver detta är för att jag själv är invandrare och jag tycker att min stavning är helt jävla utmärkt och jag tycker inte om såna nedsättande kommentarer. men som sagt du kan va japan så skitsamma

jag tycker bara att alla brusar upp sig för lätt på den här sidan först har vi en som som skriver håll dig till topicen sen hör vi en annan skriv spoiler för helvete och en annan klagar på stavningen och vilka bilder folk lägger upp va fan ibland känns det här som en kommunist stat jag menar vi är alla här för vår kärlek tilll gta serien inte sant därför jag tycker alla här borde ta lärskap från the truth and just fuckin mellow out man det är bara ett forum varför så mycket oskrivna regler för att bibehålla en trevlig stämmning för jag kan ju säga att det har vi inte lyckats med speciellt bra här

softa lite istället ;)

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Det här med att folk inte kan söka upp redan existerande trådar som handlar om ämnet skapar alltid konflikter. Fast det är ju väldigt kul att läsa :P

Men jag tycker verkligen att somliga borde skräpa sig när det gäller att göra nya trådar om samma saker, det finns säkert 10 st om det här ämnet redan ^^.

Redigerad av Terrorysta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...