Daniel Vercetti Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 DIDIER SACHS öppnar ju inte förens man har klarat alla story modes!!! haha fy fan vad jobbigt!!! jag är ju i Los santos nu och det är ju säkert en bit kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 vad är didler skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 det har öppnats för mig, och jag har inte klarat storyn. När jag var där första gången så var det JÄTTE långt kvar tills jag hade klarat hela storyn, dock inte lika långt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 det har öppnats för mig, och jag har inte klarat storyn. När jag var där första gången så var det JÄTTE långt kvar tills jag hade klarat hela storyn, dock inte lika långt nu Jag märkte det nyss Haha cruisa omkring i stan och såg affären gick in som en ghetto råtta och kom ut som en mångmiljonär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Var ligger denna affär? Los Santos? Exakt var i Los Santos? thnx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Var ligger denna affär? Los Santos? Exakt var i Los Santos? thnx Borta vid Rodeo. Kolla på din karta som du fick med när du köpte spelet (duh) där står precis vart alla klädaffärer ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Bull Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Skitsnack. Det öppnar innan man klarat alla story uppdragen. Men nära slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Läs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Skitsnack. Det öppnar innan man klarat alla story uppdragen. Men nära slutet. Så då är jag nära slutet? jag ska ta över hoods nu för att göra sweets uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts