Jump to content

Ruttet


leftbehind
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Jag tycker att grafiken i Driv3r är mycket bättre än GTA:SA! GTA ser FÖR orealistiskt ut! Det som suger me driver 3 är:

* Städerna e skit små

* Det är inte lika "fritt" som GTA (att man kan köpa kläder m.m)

* Fordonen ser helt fuckade ut efter explosioner

* Det är inget blod

Det är det enda jag tycker e dåligt me driver, resten är bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Hur ''låser man upp fordon'' på freeride? Kör man in dom i garaget vid ens hus eller?

En sak som är jävligt bra med Driver är att varje byggnad du har varit inne I på ett uppdrag, kan du gå in I sen. B)

Istanbul finns väll inte? har för mig att bara Miami och Nice finns. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att grafiken i Driv3r är mycket bättre än GTA:SA! GTA ser FÖR orealistiskt ut! Det som suger me driver 3 är:

* Städerna e skit små

* Det är inte lika "fritt" som GTA (att man kan köpa kläder m.m)

* Fordonen ser helt fuckade ut efter explosioner

* Det är inget blod

Det är det enda jag tycker e dåligt me driver, resten är bra!

Du glömde en punkt

*Tanner kan inte slåss ^_^

@Cyper: Jo visst finns Istanbul. Du måste klara alla uppdragen i Nice och Miami först!

Och hur du låser upp bilarna? Du går in i dom, sen så kan du väl ta dom i freeride

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Det är som vilken jävla gta-kopia som helst...

Då måste jag upplysa om att Driver och Driver 2 var långt före GTA 3... så man kan ju fundera på vem som kopiera vem här?

edit: men jag kan hålla med om att Driv3r är värdelöst, Driver 2 däremot är underbart. ;P

Redigerad av stattin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade det för 1-2 veckor sen på ps2, tog mig ungefär 1 vecka. Men jag spelade inget vidare aktivt, och dessutom var kontrollerna ganska svåra att lära sig. Sen tyckte jag medhjälparna man hade med sig som man skulle hålla vid liv var ju helt korkade. Sprang rakt in till 5 fiender, och tror han ska överleva.

Så man fick alltid springa långt före dom... irriterande. Och sista uppdraget, de 2 medhjälparna var ju inget vidare smart. Jag hade inga problem med att hålla mig själv överlevande, men de springer ju rakt in till fienderna, kanske 1 meter framför dom, så jag fick mission failed ett par gånger enbart för att dom dog...

Dessutom så fick man passa sig för att de inte skjöt mig i ryggen. Men det var en del roliga uppdrag, andra tråkigare. Bra story var det typ... Även om det var nåt helt knäppt, näst sista uppdraget. Det passade inte alls in i storyn?

Freeride var väl inte så skoj, brukar inte gilla det heller. The Getaway: Black monday tog mig typ en helg att klara, så det är lättare. Köp Driv3r om ni är rik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...