Jump to content

Vilket Spel I GTA Serien är Det Bästa?


Frostic
 Share

Vilket spel har gett er bästa upplevelsen?  

179 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är ett svårt val. När jag va liten tyckte jag ju GTA1 och 2 var skit kul. När GTA3 kom tyckte jag att det var skit coolt 3d grafik, lite mer ganster stil o.s.v. första gången jag spelade Vice city var ingen dålig upplevelse. GTA: SA är skit kul i sig men det höll inte länge. Ungefär 3 och ½ vecka spelade jag det.

Vote: Vice city, för känslan första gången jag spelade det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett svårt val. När jag va liten tyckte jag ju GTA1 och 2 var skit kul. När GTA3 kom tyckte jag att det var skit coolt 3d grafik, lite mer ganster stil o.s.v. första gången jag spelade Vice city var ingen dålig upplevelse. GTA: SA är skit kul i sig men det höll inte länge. Ungefär 3 och ½ vecka spelade jag det.

Vote: Vice city, för känslan första gången jag spelade det.

Kan bara säga en sak: Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Gta3

Klockrent val då övergången till 3d tog spelet till en helt ny nivå. Var ju helt exalterad när jag lirade det första gången. VC och SA är bara förbättringar av 3:an. De är därmed också roligare, men 3an var först och förblir bäst =)

(inte helt oväntat att "alla" röstar på SA, eftersom det kom ut nyligen, wajjn wajjn >_< )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...