Jump to content

Spelkänsla?


jeppan
 Share

Recommended Posts

men varför skulle R* släppa det till PS2 först då? :unsure:

För att tjäna mer pengar helt enkelt plus att de har haft ett kontrakt med sony som säger att GTAspelen först skall släppas exklusivt ps2. Tror att det har gått ut nu.

När det gäller PC vs Ps2 så skulle jag säga att körkänslan är bättre till ps2 medans det går bättre till fots på pc.

En anna grej är att en del grejor blir tydligare på PC, ett exempel är radarn, den är väldigt otydlig på ps2, den var så i Vc och är sådan i SA, tycker jag åtminstone.

Redigerad av santek
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker autiosiktet verkar jävligt tveksamt och kanske en avgörande men ändå viktigt grej i spelet ifall jag ska köpa det eller ej, men ska jag köpa det eller inte, det är frågan! får damp när jag läser om det här dfet är därför jag måste köpa det känner jag, och jag har iofs alltid velat ha ett ps2, så det är väl lika bra att jag klipper ett nu då när man vill ha det som fan! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att tjäna mer pengar helt enkelt plus att de har haft ett kontrakt med sony som säger att GTAspelen först skall släppas exklusivt ps2. Tror att det har gått ut nu.

När det gäller PC vs Ps2 så skulle jag säga att körkänslan är bättre till ps2 medans det går bättre till fots på pc.

En anna grej är att en del grejor blir tydligare på PC, ett exempel är radarn, den är väldigt otydlig på ps2, den var så i Vc och är sådan i SA, tycker jag åtminstone.

håller med dig om radarn...i början när jag spelade gick jag till en pizza restaurang och trodde det var dit man skulle istället för pilen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste hålla med alla som säger PS2...

GTA3 kom fan till PS2 från början, det är det spelet är gjort för!

Det skall avnjutas slappandes i sängen eller soffan med en kontroller i handen, inte sittandes nära en skärm med mus.. Usch. Man ska ha det vid TV:n med ett glas läsk och lite chips... PC får ha sina FPS/Strategi tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste hålla med alla som säger PS2...

GTA3 kom fan till PS2 från början, det är det spelet är gjort för!

Det skall avnjutas slappandes i sängen eller soffan med en kontroller i handen, inte sittandes nära en skärm med mus.. Usch. Man ska ha det vid TV:n med ett glas läsk och lite chips... PC får ha sina FPS/Strategi tycker jag.

Helt rätt!!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...