Jump to content

N.o.e


Roxxy
 Share

Recommended Posts

Jag hade också problem med det. Men nu har jag klarat det. Du ska flyga väldigt lågt. Den vägen jag kan tipsa dig om är att flyga direkt väster ut så du kommer över havet och sen åker du söder ut över havet. Varför du ska ta denna vägen är för att över havet är det mycket enklare att flyga lågt för att ingenting finns ivägen där ner som gör att man inte kan flyga lågt. Sen ska man igenom ringen i slutmålet och sen flyga tillbaka. Ta då samma väg tillbaka så kommer det nog gå superbra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahaha skulle göra det åt en kompis så gick det skitbra fram till coronan. Sen drog ena vingen in i ett träd och den andra 3 sek senare. Jag flög i panik hem mot flygplatsen men glömde bort no fly zone och vart jagad av harriern och nerskjuten precis innan jag landade >_<

Flyg lågt och undvik skog helt enkelt =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bara så ni vet, ja gjorde uppdraget nyss (har inte orkat göra de förut så ja jobbat för Woozie istället) , jag blev spotted en gång (va tvungen för att undvika krock med trätoppar), det ända var att han Toreno sa att dom hade fått syn på mig och att ja skulle "watch my six" (hålla koll bakåt), mer sa han inte, ja kolla bakåt då och då men inget hände, och ja kunde klar auppdraget i lugn och ro :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...